BlackCat sanoi:Siis rata-ajoon, eikun uutta rengasta alle, ketjurasva on tuhonnut renkaan...
Jees, asiaa. Aikaisemmat lisäykseni paskanjauhantaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BlackCat sanoi:Siis rata-ajoon, eikun uutta rengasta alle, ketjurasva on tuhonnut renkaan...
pietari-poika sanoi:Mistähän tuota saa ostettua? Motonetissä on näemmä vain sellaista, joka ei sovi kumille. Sitten on olemassa jotain moottoripyörän pesutuotteita, joissa mainostetaan että sopii kumille mutta ei tulisi käyttää kulutuspintaan, missä mulla just nyt on niitä läikkiä...
pietari-poika sanoi:Joo no pitänee sitten löytää Helsingistä hiekkaa jostain...![]()
shyhander sanoi:Mä pesisin saippualla, pyyhkisin ja ehä hieroisin hiekkapaperilla jo oikein pahalta näyttää.
villho sanoi:Rasvanpoistoon, voiteluun ja lähes kaikkeen muuhunkin: WD-40.
Mä teen Gessun uusien ketjujen kanssa kokeilua, jossa hoidan voitelun vain ja ainoastaan WD:llä. Ei jää tahmeaa pintaa, niin ketjut ja rattaat pysyvät puhtaina pölyisemmissäkin/mutaisemmissakin oloissa. Ei myöskään vanne paskaannu. Katsotaan kuinka kauan kestävät. Maailmalta kantautuu tietoja, että vastoin odotuksia WD-voitelulla on päästy ihan samanlaisia kilsoja kuin varsinaisillakin ketjurasvoilla.
marko.fzs sanoi:Ei muuta kuin onnea yritykseen. Yammussa kesti 80 000km kiristin vain 3 kertaa. Sitten kun oli 3 jäykkää lenkkiä vaihdoin uuteen![]()
villho sanoi:Meinaat että muuten ehjät ja toleransseissa olevat ketjut katkeavat sen vuoksi, että pinnassa ei ole rasvaa? Just.
Miksu25 sanoi:Siis ajoitko sinäkin ton WD-40 voimalla? Itse tyytyväisenä käyttänyt scottoileria jo vuosia, ei haittaa paskanen vanne, eikä edes renkaan sivu kun sekin kuluu yleensä keskeltä

Nitrous sanoi:Mitä täällä taas horistaan? Vai onko tää ihan puhdas trolli? Esim. Fairy hajottaa rasvaa ja huuhtoutuu vedellä pois jos ei halua bräkleenillä renkaita kyllästää.