• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millä asenteella liikenteeseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Millä asenteella liikenteeseen? - siis moottoripyörällä

• I´m king of the road !(muut väistää, minä en)

Ääniä: 0 0,0%
  • Tuurilla ne laivakki seilaa....

• Otan muutkin huomioon

• Joskus otan (?), joskus en....

• Pelottaa vallan kamalasti

• Ääniä yhteensä
    0
Tavoitteena tälle kaudelle olisi estää sarvien kasvaminen otsaan, ja löytää se ajamisen ilo myös köröttelystä.
Säästää sitten radalle sen vauhdinnälän...
Jalankulkijoille on aina annettu tietä, näyttävät yleensä niin yllättyneiltä kun pysähtyy suojatien eteen.
Mummut luulee varmaan että prätkäjätkät vaan juo kaljaa ja tappelee. Ja soittaa kitaraa...                
buttrock.gif

edit: aina aina

Kuumana kesäpäivänä pysähtyy usein mielellään päästämään kauniimmat kadun yli. Ja pikkulapset keleistä riippumatta. Mummoilla on aikaa eläkkeellä odotella.
baaa.gif

Pitäähän sitä muutkin ottaan huomioon samalla toivoen samaa heiltä. Pisaraakaan alkoholia en ota jos mopolla olen liikkeellä.

A*uton kans voi joskus sen yhden kaljan juoda.
033102beer_1_prv.gif

Aika harvassa mun kaljottelukaverit vai mitä?
biggrin.gif
tounge.gif

Muita koitetaan ottaa huomioon pisaraakaan ottamatta.
talktohand.gif

Tästä vois alkaa jo lähes perinteiseksi muodostunut vääntö "yhden" ottamisesta ennen ajoa
lookaround_orig.gif

Nollatoleranssi kotilon ja mopon kanssa alkkomaholiin liittyen. Pyörän kanssa olen todella paljon varovaisempi ja ennakoivampi kuin autolla...

Nöyrällä asenteella, koska sopu sijaa antaa.

p.s. Se ei tosin tarkoita, ettei voi väliin vähän kahvasta päräyttää mummojen kohdalla. Tietää mammatkin vielä elävänsä.

Kyllä tuossa tuuriakin täytyy olla mukana. Vaikka kuinka ottais muut huomioon, niin silti voi tapahtua..

Ajotyyli on kyllä toisaalta hiukan agressiivisempi kuin autolla ja varovaisempi kuin autolla.

Agressiivisempi siinä mielessä, että autoillessa tulee vaan köröteltyä jonossa jonon vauhtia ja pyörällä tulee valittua helpommin se paremmin vetävä kaista. Ja kiihdytyksetkin on vähän räväkämpiä kuin autoillessa.

Varovaisuus siten, että esim liittymissä ja rampeissa on selkeesti varovaisempi. Tulee selkeästi enemmän seurattua niitä kanssakulkijoita ja enempi ennakoitua sitä mitäköhän ne seuraavaksi saavat mieleensä tehdä.

Mutta siis tuohon kyselyyn vastatakseni, valitsin sieltä sen "tan muut huomioon" vaihtoehdon. Hyvin harvoin se räyhä-ääliö saa vallan ja silloinkin sille riittää nyrkin puiminen, valojen vilkuttelu ja kypärän sisällä kiehuminen.
hyvinkin samoilla linjoilla

sen mitä nyt olen ehtinyt vielä ajamaan..

Back