Puhuu poika kolmipyörän päältäEiköhän tossa iässä kannata jo miettiä moottoripyörän vaihtoa rollaattoriin?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhuu poika kolmipyörän päältäEiköhän tossa iässä kannata jo miettiä moottoripyörän vaihtoa rollaattoriin?!![]()
Noo. Antaapa poikien rauhassa opetella. Kyllä ne sitten tänkin homman ajan kanssa oppii. Jos oppiiEi noiden kersojen takia kanna persettään repiä .
Eihän ne VOI TIETÄÄ mitä me on jo kolmekymmentä vuotta tehty .
Nyt fjr:llä. Ens vuonna 50,no rollaattorihan se jo sen ikäsillä rupee oleen ajankohtanen.tere tere ja hyvää joulua kaikille motoristeille. toivottavasti kevät tulee nopeasti, olen kiinnostunut mitä moottoripyöriä yli 50 v. suosivat itse olen aloittanut motoristiuran vuonna 1976 on ollut monia pyöriä ja merkkejä ja kuutioita nyt on alla ollut pari vuotta gsx 1000 r iso gigseri sillä pappa ja mummo on nauttinut kesän riennoista eli kyllä löylyä löytyy ja mummo taputtaa jos pelkää mut rauhaa myös ensi kesälle ja järkeä päähän ja oikeaan ranteeseen![]()
Toivottavasti noihin ei sorru ennen tuota ikää... Siinä vasta oliskin, voi v*ttu... Tarvii ilmeisesti lopettaa harrastus ajoissaketkä sinne asti on jo ehtinyt ajelevat parilla ElectraGlideillä, WideGlidellä, Heritage Softaililla ja SuperGlidellä.
jotenkin tuttua, mamma taputtaa selkääntere tere ja hyvää joulua kaikille motoristeille. toivottavasti kevät tulee nopeasti, olen kiinnostunut mitä moottoripyöriä yli 50 v. suosivat itse olen aloittanut motoristiuran vuonna 1976 on ollut monia pyöriä ja merkkejä ja kuutioita nyt on alla ollut pari vuotta gsx 1000 r iso gigseri sillä pappa ja mummo on nauttinut kesän riennoista eli kyllä löylyä löytyy ja mummo taputtaa jos pelkää mut rauhaa myös ensi kesälle ja järkeä päähän ja oikeaan ranteeseen![]()
veit jalat suustani4,5 vuotta tuohon 50v päivään. Tosiaan ei eurookaan velkaa minnekään/kellekään, joten semmoisella ajellaan mikä hyvältä
tuntuu![]()
Nyt jalat edellä tuolla XV 1100:lla , josko sitten isompaa kesällä kattelis.
Nuohan on tunnetusti "vain" numeroita mittarissa, oikea ikä on se miltä itsestä tuntuu.
Joulun jälkeen sais kuitenkin tulla jo kesä![]()
Jotta näin Äijät !
Kuinkas pitkään on tullut mopoiltua?Kieltämättä on myönnettävä iän mukana omien voimienkin jo hiukka vähenevän. Nykyään kun aamuerektion kaatoon pitää ottaa jo toinenkin käsi avuksi, että saa ajohousut jalakaan.
Ja käy se niveliinkin. Ennen pysy kymmenen litran vesiämpäri hepin päässä, nyt ei meinaa polvet kestää.Kuinkas pitkään on tullut mopoiltua?Kieltämättä on myönnettävä iän mukana omien voimienkin jo hiukka vähenevän. Nykyään kun aamuerektion kaatoon pitää ottaa jo toinenkin käsi avuksi, että saa ajohousut jalakaan.
Pohdin tässä vaan tuota moottoripyöräilyn ja erektion suhdetta toisiinsa, jokuaikasittenhän täällä joku pisti linkkiä artikkeliin, jossa oli todisteltu että mopoilijoille tulee viisarin kanssa ongelmia![]()
Ei muuta![]()
Kateellisten panettelua .Kuinkas pitkään on tullut mopoiltua?Kieltämättä on myönnettävä iän mukana omien voimienkin jo hiukka vähenevän. Nykyään kun aamuerektion kaatoon pitää ottaa jo toinenkin käsi avuksi, että saa ajohousut jalakaan.
Pohdin tässä vaan tuota moottoripyöräilyn ja erektion suhdetta toisiinsa, jokuaikasittenhän täällä joku pisti linkkiä artikkeliin, jossa oli todisteltu että mopoilijoille tulee viisarin kanssa ongelmia![]()
Ei muuta![]()