Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suzu-ukko sanoi:Heinäkuu 2014 Linanten kentältä Tribianon terminaalille taxilla vähän reilut 30€.
Kaj sanoi:Jos tuo 30 €:n taksimaksu meinaa kaataa matkabudjetin, kannattaa miettiä vielä kahdesti josko jäisi sittenkin kotiin.
![]()
Se metroasema on siis San Donato, keltaisella metrolinjalla päätepysäkille.karjala sanoi:linja-autolla hakemaan pyörää.
Eikä se taksikaan kovin kallis ole, jos ei ihan keskustassa suhaa. Kaupungin itäpuolelta(läheltä lodi tibb metro asemaa) Monzan moottoriradalle(n35km) maksoi taksi noin 40egee.nadenauer300 sanoi:Itse olen menossa 12.8. hakemaan pyöriä Niinivirralta ja katselin pikaisesti www.atm.it bussiyhtiön kautta julkista liikennettä 12.8. Linate lentoasema - Tribano, Niinivirta... Näytää kestävän kaikkineen kävelyineen noin 200minsaa, eli taksilla menemme
* Departure from Fermata: Aeroporto Linate, walk 150 meters
* go to stop V.le Forlanini Via Circonvallazione (Segrate), take Line No 73 (Aeroporto - San Babila) for 4 stops or 73 (Peschiera B. - San Babila (trans. IBM)) - bus 73 every 6 min.
* get off at stop L.go Rodari , walk 150 meters
* take Line No 27 (6 Febbraio - Ungheria) for 9 stops , bus 27 every 8 min.
* get off at stop V.le Ungheria Via Mecenate, walk 50 meters
* take Line No 66 (Cadore - Peschiera B.) for 13 stops, bus 66 every 15 min.
* get off at stop Peschiera Borromeo
* walk 7400 meters to tribianoVia Addetta, 16/a - 20067 Tribiano
- overall travel time 200 minutes
- distance covered (meters) 19900 meters
Peking sanoi:Jeps, juurikin näin. Vastaan itse itselleni vielä ja kenties jollekkin muullekin kuka etsii tätä tietoa.
Meillä hotelli keskustassa ja siitä Tribianoon pääsee taksilla mikä sitten maksaa arviolta 60€ kun ruuhkaisessa suurkaupungissa ajellaan. Vastaavasti, itse löysin hinnan 1,5€ city area jolla pääsee sitten ainakin S.Donatoon asti. Siitä bussilla Z413 tai K520 pysäkille Tribiano Via Addetta ja maksaa kenties muutaman euron lisää kun ei olla enää city alueella.