• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikuni BDST38, kohojen korkeus? Pyörä YZF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juska2000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vastaanpa itse itselleni: Vika poistui kun nostin neulat pykälällä.
Eli muutit seosta rikkaammaksi. Tiedätkö mikä aiheutti alkuperäisen vian, eli miksi seos oli laihaa?
Pyörä ei ole ollut minulla kuin viime syksystä, joten en tiedä kaasuttimen aiempaa roplausta.
Epäilen, että koska neulaputket olivat kuluneet ja veivät seosta liian rikkaalle, niin sitä oli kompensoitu laittamalla neulat alas. Nyt kun putket oli pitävämmät, niin seos laiheni liikaa.
Koska vika oli vain niin kapealla alueella, niin en arvannut epäillä neulojen korkeutta. Kädettömänä en muuta osannut tehdä, niin kokeilin neulojen nostoa ja ilo oli ylimmillään kun vehje toimii nyt hienosti.

Tästä manuaalista  <a href="www.stigsdump.co.uk/images/New folder/OW01tuneup.pdf" target="_blank">ow01tuneup_pdf</a> löysin tämmöisen kuvan:
7924575.png

Vastaanpa itse itselleni: Vika poistui kun nostin neulat pykälällä.
Eli muutit seosta rikkaammaksi. Tiedätkö mikä aiheutti alkuperäisen vian, eli miksi seos oli laihaa?
Pyörä ei ole ollut minulla kuin viime syksystä, joten en tiedä kaasuttimen aiempaa roplausta.
Epäilen, että koska neulaputket olivat kuluneet ja veivät seosta liian rikkaalle, niin sitä oli kompensoitu laittamalla neulat alas. Nyt kun putket oli pitävämmät, niin seos laiheni liikaa.
Koska vika oli vain niin kapealla alueella, niin en arvannut epäillä neulojen korkeutta. Kädettömänä en muuta osannut tehdä, niin kokeilin neulojen nostoa ja ilo oli ylimmillään kun vehje toimii nyt hienosti.
Mukavia nuo kaasutinongelmat, kun vaihtaa jonkun kuluneen palikan uuteen niin täytyy muuttaa muita "asetuksia" koska niillä muilla on kompensoitu tuota kulunutta palikkaa
biggrin.gif
Ja ilmavuodot on kanssa mukavia kun miljoona o-rengasta kaasareissa.. Hyvä että vika selvisi ja pääsee taas pärryyttämään
062802moto_prv.gif

Back