Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka tämä Kawa-klaani onkin siinä aika hyvin kunnostautunutKokeilemalla löytyy oma mopotti, turha siinä on merkkiin tuijottaa ja vielä vähemmän kuunnella kavereiden omien pyörien kehumisia.
Joo eikö toi Yamaha ole ollu n. 1000€ kalliimpi kuin muut merkit (siis Japanilaiset merkit)!?Isommissa pyörissä eniten myydään Suzukia, syyksi mainittiin kuluttajaystävällinen hinnoittelu.
Selvähän se = LAATU maksaaJoo eikö toi Yamaha ole ollu n. 1000€ kalliimpi kuin muut merkit (siis Japanilaiset merkit)!?Isommissa pyörissä eniten myydään Suzukia, syyksi mainittiin kuluttajaystävällinen hinnoittelu.
Samanlaisia piirteitä itse huomannutVaikka tämä Kawa-klaani onkin siinä aika hyvin kunnostautunutKokeilemalla löytyy oma mopotti, turha siinä on merkkiin tuijottaa ja vielä vähemmän kuunnella kavereiden omien pyörien kehumisia.![]()
No se on vaan itse kunkin osattava löytää se asia sieltä bullshitin seasta...Samanlaisia piirteitä itse huomannutVaikka tämä Kawa-klaani onkin siinä aika hyvin kunnostautunutKokeilemalla löytyy oma mopotti, turha siinä on merkkiin tuijottaa ja vielä vähemmän kuunnella kavereiden omien pyörien kehumisia.![]()
![]()
Mistähän tuo sivusto sitten oikein löytyy, kun konekesko.com/yamaha ainakin löytyy 2003 mallisto vai olenko nyt jotenkin normaalia tyhmempi/sokeampi???Kesko on saanut yllättäen 2004 sivuston johonkin kuntoon, mutta suositushinnastoa en maahantuojalta löytänyt.![]()
Mitä olen käyttäjien kommentteja lukenut niin ilmeisesti ainakin luotettavin. Tosin Yamahasta harvemmin lukee että niissä olisi esiintynyt mitään ihmevikoja tai oikeastaan mitään muutakaan. Kawaa eräs tuttu mekaanikko ei suositellut ollenkaan. Niitä tulee kuulemma pitkin kesää vaihdelaatikko paskana tai venttilit solmussa.honda on nimekkäin ja kenties paras??
???![]()