• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi tulli ei päivitä verotus taulukoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos jonku isi tai äiti on tullilla töissä nii sanokaa niille et laittas "Taulukoita sovelletuista verotusarvoista" pyörille helmikuun jälkeenkin
wink.gif

vai onko jossain joku parempi palvelu tähän hommaan?

http://www.tulli.fi/fi....dex.jsp

Niin ja onko missään selvää textiä jotta mitä papereita vaativat tuontipyörän tullauksessa/katsastuksessa/rekisteröinnissä ja mistä ko paperit saa /muutenkin selvät ohjeet jotka pätisivät jokaiselle ko viranomaiselle...asian joustavalle hoitumiselle....
omg.gif

Niin ja onko missään selvää textiä jotta mitä papereita vaativat tuontipyörän tullauksessa/katsastuksessa/rekisteröinnissä ja mistä ko paperit saa /muutenkin selvät ohjeet jotka pätisivät jokaiselle ko viranomaiselle...asian joustavalle hoitumiselle....
omg.gif
Itse olen myös ihmetellyt että miksi ei yksiselitteistä ohjetta tuontipyörälle tahdo löytyä mistään... Jokatapauksessa olen viikonloppuna lähdössä pyörää hakemaan ja täytyy yrittää vähän summassa saada edes välttämättömät paperit hoidettua...

Back