• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi täysitehoiset "kusiaiset" ovat kadonneet mallistoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zed
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmeisesti ensi vuonna olisi tulossa kolmipyttyinen Yamaha YZF-R9 paikkaamaan R6:n jättämää aukkoa mallistossa?

Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki. 600-750cc rivinelkkuja nettimotossa myynnissä
Ikäluokka 2002-2010: 171kpl
Ikäluokka 2010-2018: 14kpl

Vois sanoa että markkinat kuoli vuonna 2009.
Nykyään ei varmaan paljon muuta myydäkään kun matkaenskoja ja nakuja.

Batmanninja sanoi:
^ mun mielestä Kymppi RR tuli 2017 markkinoille, katulaillisena. 2018 loppukaudesta hankin yhden ns. SBK homologation version. Se on ollut pitkään myynnissä Kuopiossa. Sorry offtopic:paikallatuulee:

ah sorry, mä luulin että tuli vasta äskettäin.. ok!

Mulla oli muuten vuoden 2020 zx6r yhden kauden (about), hauska pyörä mutta kyllä se pitäs jossain radalla köydä sellasen kanssa jotta sais ilon irti kunnolla, niin pitkälle en sen kanssa päässy kun vaihtui. Tosi upee ajettava oli!

Näköjään Honda CBR 600RR on tehnyt paluun Suomen markkinoille tällä kaudella:

https://www.hondabikes.fi/mallisto/supersport/cbr600rr

Tuo keula valoineen ei ole mielestäni kovin kaunis. Entä onko 19000 € kova hinta, mihin sitä pitäisi verrata?

Omalla kohdallani tuo "ärräjuna" taisi kyllä jo mennä omalla kohdallani, en näe että viitsisin ihan noin kyykyllä enää ajaa. Eikä tuon perään taida edes saada tavallista telineessä pidettävää Givin "pitsanhakulaatikkoa". Eli lienee vain tyytyminen nykyiseen viimeisimmän malliseen 600F:ään.

Ja vanhempi jäärä järkyttyy jo kun avaa käyttäjän ohjekirjan, jossa on noin 60 sivua näyttöön ja asetuksiin liittyviä ohjeita..

Viimeksi muokattu:
Back