- Sijainti
- Helsinki
Miksi moottoripyöräily muuttaa elämän?
Koska olen perillä kun kone käynnistyy.
Koska olen perillä kun kone käynnistyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1sanoi:Mielipideasioita mutta henk.ko. olen erittäin tyytyväinen, että meidän naista kiinnostaa moottoripyöräily yhtä paljon kun minua hänen kukkaharrastus tai vesijumpat. Ihan tarpeeksi saa olla yhdessä muutenkin niin kyllä harrastuksista kannattaa pitää puolisot poissa...![]()
Tämä muuten on semmoinen mikä itselläkin on. Pikkupoikana oli KESÄloma, nuorenamiehenä festarit ja sellaiset... Kyllä moottoripyöräily täyttää sellaista tiettyä tyhjiötä.Ainakin tuota kesää odottaa aivan eri tavalla...
Samoin täältä, tsemppiä, vaikkakin ilmeisesti ihan erilaisista jälkitaudeista puhutaankin. Kyllä tää tuo sisältöä elämään; nythän ainakin Hesan seudulla ajokelitkin on vaan jatkuneetKomppaan kirjoitustasi siitä, mitä mopoilu sinulle nykyään antaa. Sama täällä. Voimia!
![]()
Puuttuu aika oleellinen kohta 6:1. Moottoripyöräily opettaa hallitsemaan sellaista määrää voimaa mitä et ole ehkä ennen kokenut
2. Moottoripyöräily opettaa olemaan rohkeasti erilainen
- suurimmalla osalla ei ole mp:tä, tai jos on, ei ainakaan samanlaista kuin sinulla
3. Moottoripyöräily opettaa sosiaaliseksi
- huoltsikalla juttukaveria löytyy, jos vähänkin haluaa
4. Moottoripyöräily opettaa voittamaan pelon
- mutkassa
5. Moottoripyöräily opettaa pitämään huolta jostain
- ainakin moottoripyörästä
Moottoripyöräily voi kääntää elämän suunnan tai tuoda sen uudelle asteelle![]()
Vai mitä?![]()
edit: typo korjattu
No hyvä on sittenRomantiikkaa tai ei mutta hienoa hommoo on. Talveksikin riittää autotallissa puuhasteltavaa jos vain niin haluaa. Kesällä sitten enemmän 'born to be wild' -fiiliksiä.![]()
.
Saapa nähdä tuleeko hankittua uutta kalustoa, vai keskitytäänkö vielä tuon kiihdytyspyörän kehittämiseen. Jos sitä kävisi vaikka pitkästä aikaa vaikka mopomessuilla ihmettelemässä, josko löytyisi jotain kivaa. Kun takaraivossa jyskyttää, että joku reissu olisi kiva käydä ajelemassa. Vaikka sitten kotimaassa pidempi kierros ja vaikka lainapyörällä, jos ei ole omaa katulaitetta ei ole tullut vielä hankittua.