repesTotta, agregaatti mikä agregaatti.Kyl se nii o että hontalla sitä on suomee pyöritetty toimivasti jo aikojen alusta asti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
repesTotta, agregaatti mikä agregaatti.Kyl se nii o että hontalla sitä on suomee pyöritetty toimivasti jo aikojen alusta asti.
Kaveri kaivoi itse oman retorisen hautansaTotta, agregaatti mikä agregaatti.Kyl se nii o että hontalla sitä on suomee pyöritetty toimivasti jo aikojen alusta asti.
vai onko sittenkään?Olen tässä kevättä odotellessa miettinyt mikä tekee Hondasta parhaan.
Saattahan se olla että muut merkit vaan on niin huonoja, mutta kumminki miten se on niin hyvä., Miten yksi merkki voi oikeasti olla muita niin paljon kehittyneempi teknisesti ja esteettisesti kaunein.![]()
![]()
Merkillä ei oväliä kuhan se on Yamaha...On mukava huomata että muun merkin edustajat heti pätemässä.![]()
Jos olet ostamassa pianoa tai stereoitaMerkillä ei oväliä kuhan se on Yamaha...
Aja sää vaan juntti pellistä pläkätyillä skootterillas, ja jätä meidät asiantuntijat "rauhaan"...Tämä merkkifanius on ihan yhtä typerää ja lapsellista kuin esim. lätkäjoukkueiden "kannatus"...
Kyllähän me jätettäis mut ku sää aina vaa tunget sekaan Mussolini-tyyppisine fakki-idioottisine " mielipiteinesi ". Niin ja mitä niihin pellistä pläkätyihin s*********n tulee, taitaa sulla itselläsi olla niihin läheisempi suhdeAja sää vaan juntti pellistä pläkätyillä skootterillas, ja jätä meidät asiantuntijat "rauhaan"...Tämä merkkifanius on ihan yhtä typerää ja lapsellista kuin esim. lätkäjoukkueiden "kannatus"...![]()
![]()
![]()
Soso, tekee ne MUITAKIN...Totta, agregaatti mikä agregaatti.Kyl se nii o että hontalla sitä on suomee pyöritetty toimivasti jo aikojen alusta asti.
tekee se vielä lumilinkojakinSoso, tekee ne MUITAKIN...Totta, agregaatti mikä agregaatti.Kyl se nii o että hontalla sitä on suomee pyöritetty toimivasti jo aikojen alusta asti....kuin AGREKAATTOREITA...![]()
Hondat ovat luotettavia ja siksi käytettyjä arvostetaan niin paljon.MIKSI honta on niiiiin kallis kun vertaa samanlaista mallia vaikka Yamahaan?? Yhdessä paikassa aina vaan on myynnissä
vakio cbr600, jotain -93 ja 50 tkm Hinta 5kE. Mikä on tämä mystinen honda-lisä hinnassa?? Varsinkin nämä "corolla" mallit.
Se on vaan kiva maksaa liikaa.
Ajaisin kyllä jos vain sais sen kokoon, tuolla se on tallissa nostopöydällä osina...Aja sää vaan juntti pellistä pläkätyillä skootterillas, ja jätä meidät asiantuntijat "rauhaan"...Tämä merkkifanius on ihan yhtä typerää ja lapsellista kuin esim. lätkäjoukkueiden "kannatus"...![]()
![]()
![]()
Katsopa AKE:n sivuilta mopottimien takaisinkutsut. Honda on sielläkin ykkösenä, eli onhan sen silloin oltava paras.Olen tässä kevättä odotellessa miettinyt mikä tekee Hondasta parhaan.
Saattahan se olla että muut merkit vaan on niin huonoja, mutta kumminki miten se on niin hyvä., Miten yksi merkki voi oikeasti olla muita niin paljon kehittyneempi teknisesti ja esteettisesti kaunein.![]()
![]()
Hondasta sentään huolehditaan... halvat kopiopaskat saavat mädäntyä rauhassa vikoineen..Katsopa AKE:n sivuilta mopottimien takaisinkutsut. Honda on sielläkin ykkösenä, eli onhan sen silloin oltava paras.Olen tässä kevättä odotellessa miettinyt mikä tekee Hondasta parhaan.
![]()
Bla bla bla blaaa bla blaaa... koita Tkay nyt edes saada hiukan respektiä lisää (tää sitten kirjotettu päissään)Hondasta sentään huolehditaan... halvat kopiopaskat saavat mädäntyä rauhassa vikoineen..Katsopa AKE:n sivuilta mopottimien takaisinkutsut. Honda on sielläkin ykkösenä, eli onhan sen silloin oltava paras.Olen tässä kevättä odotellessa miettinyt mikä tekee Hondasta parhaan.
![]()
Aivan huippu!!..siis kertakaikkiaan päivän paras..Hondathan on ihan paskoja.>kliks<![]()
Ottaako noin koville? Totuus on ihana asia.Hondasta sentään huolehditaan... halvat kopiopaskat saavat mädäntyä rauhassa vikoineen..Katsopa AKE:n sivuilta mopottimien takaisinkutsut. Honda on sielläkin ykkösenä, eli onhan sen silloin oltava paras.Olen tässä kevättä odotellessa miettinyt mikä tekee Hondasta parhaan.
![]()