• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi juuri honda on paras

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopokuume
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

mopokuume

ESPOO
Olen tässä kevättä odotellessa miettinyt mikä tekee Hondasta parhaan.
Saattahan se olla että muut merkit vaan on niin huonoja, mutta kumminki miten se on niin hyvä.
biggrin.gif
, Miten yksi merkki voi oikeasti olla muita niin paljon kehittyneempi teknisesti ja esteettisesti kaunein.
talktohand.gif

Teknisesti kehittynty joo, olen siis Hondamies (auto Honda). Mutta mutta, tylsyyden takia ostin Ducatin.
tounge.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kristus mikä provo...  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Honda on Honda...  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
Se on vähä, eli justiin niinku PIRKKA on PIRKKA... Ole tarkka ja osta "..."
033102beer_1_prv.gif

Saattahan se olla että muut merkit vaan on niin huonoja, mutta kumminki miten se on niin hyvä.
biggrin.gif
, Miten yksi merkki voi oikeasti olla muita niin paljon kehittyneempi teknisesti ja esteettisesti kaunein.
talktohand.gif
Voi kauhea sentään!..Tää sun itsepetos on todella julmaa luettavaa..
sad_orig.gif
..päästivät sut avohoitoon vissiin liian aikaisin...
biggrin.gif

biggrin.gif
, Miten yksi merkki voi oikeasti olla muita niin paljon kehittyneempi  teknisesti ja esteettisesti kaunein.
talktohand.gif
Voi kauhea sentään!..Tää sun itsepetos on todella julmaa luettavaa..  
sad_orig.gif
..päästivät sut avohoitoon vissiin liian aikaisin...  
biggrin.gif
Kyllä ne väitti että olisin terve.
biggrin.gif

Eiköhän joku mode voisi siirtää tän sinne "kännissä" foorumiin... Vaikutais ihan siltä jossain aineissa ollaan oltu kun tätä on kirjoitettu
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Hånda
biggrin.gif
033102ass_1_prv.gif

Varmaankin Honda on niiiiiiiiiiin hyvä, koska muut ovat aivan käsittämättömän huonoja. Varsinkin Ducatit.. Aivan surkeita kapistuksia. Kuka sellasia edes ostaa? Saati sitten valmistaa myytäväksi?

Ja meidän faijalla on miljarditziljardia rahaa, sit se on niin vahva, et se pystyis nostaa koko universimin kerralla.

baaa.gif
withstupid.gif
biggrin.gif
wink.gif
ghostface.gif

Eipä kai tuolla merkillä väliä ole - kunhan on Honda
tounge.gif
Tosin omalla kohdalla "Reiska" oli ainoa joka täytti tekniset & taloudelliset vaatimukseni niin valinta oli siinäkin mielessä varsin helppo ja vieläkään ei ole kaduttanut
cool.gif

Honda on ainakin minun luottamukseni ansainnut. Mielestäni tällä hetkellä myös Hondan mallisto on perhaan näköinen. Vähiten juttuja olen kuullut hajonneista Hondista, muista merkeistä enemmän. Merkkiuskolliseksi en itseäni kuitenkaan miellä. Ostan sen pyörän, mikä sillä hetkellä tuntuu parhaimmalta itselle, oli se sitten Honda, Suzuki, Ducati tai muu mikälie..

Vifferi on kuitenkin loistava
inlove.gif
!

MIKSI honta on niiiiin kallis kun vertaa samanlaista mallia vaikka Yamahaan?? Yhdessä paikassa aina vaan on myynnissä
vakio cbr600, jotain -93 ja 50 tkm Hinta 5kE. Mikä on tämä mystinen honda-lisä hinnassa?? Varsinkin nämä "corolla" mallit.
Se on vaan kiva maksaa liikaa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back