• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi honda?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Höh... Syyhän on ihan selvä... Sopivan persoonaton ja tasainen ajettava, ei mitään haastetta. Sopivan matalaviritteinen moottori, eleetön suorituskyky...!!  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
ehkä niin mutta kun turbo niin kyllä siinä persoona tulee esille, haastetta riittää ja kun on turbo niin hevoset laukkaa pikasen nopeemmin
cool.gif

Ja mikä mukavinta syksyllä tuli turbolle 170tuhatta täyteen ja ei vieläkään tarvitse avata konetta
033102bebe_1_prv.gif

Mitä nyt venat tarkistaa ja turbon niin taas mennään
biggrin.gif

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä se, että Honda toimii, sillä minä pidän siitä, että lisätään vain bensaa tankkiin ja ajetaan. Siinä suhteessa ei ole tarvinnut pettyä. Kun ostaa tarpeeksi tehokkaan pelin ja vaihtaa vähän kilkkeitä, niin silloin tehoakin on kampiakselilta 179,5 heppaa. Kyllä sillä kerkiää.
cool.gif

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä se, että Honda toimii, sillä minä pidän siitä, että lisätään vain bensaa tankkiin ja ajetaan.
Eli oikea valinta kädettömille...    
tounge.gif
Sanoo mies joka ajelee vissiin fjr.llä..
biggrin.gif
...ja tekee huollot sun muut itse ja on tehnyt näin niin Suzukeihin, Yamahoihin ja Cagivaan ja on viritellyt useampaa niistä ja piristänyt muutamaakin boxer- ja rivinelkku-, kuutos- ja kasikoneista nelipyöräistä...
wink.gif

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä se, että Honda toimii, sillä minä pidän siitä, että lisätään vain bensaa tankkiin ja ajetaan.
tounge.gif
biggrin.gif
...ja tekee huollot sun muut itse ja on tehnyt näin niin Suzukeihin, Yamahoihin ja Cagivaan ja on viritellyt useampaa niistä ja piristänyt muutamaakin boxer- ja rivinelkku-, kuutos- ja kasikoneista nelipyöräistä...    
wink.gif
Höpö höpö
tounge.gif
FJR on aivan yhtä pomminvarma laitos kun esim XX.
Voihan sitä myös hondaan tehdä huollot itse *pakolliset hymiöt*

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä se, että Honda toimii, sillä minä pidän siitä, että lisätään vain bensaa tankkiin ja ajetaan. Siinä suhteessa ei ole tarvinnut pettyä. Kun ostaa tarpeeksi tehokkaan pelin ja vaihtaa vähän kilkkeitä, niin silloin tehoakin on kampiakselilta 179,5 heppaa. Kyllä sillä kerkiää.
cool.gif
Jos se toimii niin hyvin, miksi pitää niitä kilkkeitä laittaa...???
withstupid.gif

Höpö höpö  
tounge.gif
Voihan sitä myös hondaan tehdä huollot itse  *pakolliset hymiöt*
Niinpä. Kysehän olikin siitä, että miksi. Rumpaleilla ei yleensä riitä kyvyt ja siksi Honda on heille sopiva. Mulle riittää yksi rakentelukohde kerrallaan ja nykyisellään se on nelipyöräinen sleeperperhepirssi.

tounge.gif
biggrin.gif
wink.gif
No itse vaihtelen vaan lähinnä öljyt ja jotain pikkujuttuja teen myös.en ole sellainen varsinainen rasvanäppi.mutta se on hyvä,että niitä on koska mopojen pitää pysyä liikkeessä.
062802jumpie_prv.gif

Pitkästä aikaa keskustelu, jonka jaksoin lukea näinkin pitkälle.
tounge.gif

Terveisin: Rivimotoristi, eli H-mies
062802moto_prv.gif

Höpö höpö  
tounge.gif
Voihan sitä myös hondaan tehdä huollot itse  *pakolliset hymiöt*
Niinpä. Kysehän olikin siitä, että miksi. Rumpaleilla ei yleensä riitä kyvyt ja siksi Honda on heille sopiva. Mulle riittää yksi rakentelukohde kerrallaan ja nykyisellään se on nelipyöräinen sleeperperhepirssi.
Basistit ajaa yamahalla ?
buttrock.gif

cool.gif
Jos se toimii niin hyvin, miksi pitää niitä kilkkeitä laittaa...???
withstupid.gif
Miksi maa pyörii auringon ympäri? Miksi ihmisellä on kaksi silmää? Miksi kalat eivät osaa ajaa polkupyörällä? Miksi prätkiin myydään kilkkeitä kuten Power Commandereita? Mieti sitä.
033102bebe_1_prv.gif

Höpö höpö
tounge.gif
Voihan sitä myös hondaan tehdä huollot itse *pakolliset hymiöt*
Pitihän se arvata, että kaasunalle on taas kaivamassa verta nenästään. Rumpaleilla on näetsen niin herkät sormet, kuten pianisteilla (en tarkoita tässä todellakaan Yamaha-kuskeja), että niitä ei voi sotkea öljyyn tai kolhia prätkän huoltotöissä, sillä kompit ja fillit eivät muutoin putoa niin rennosti.
wink.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back