G
Guest
Guest
No niin,otsikko puhuukin jo puolestaan.Eli miksi olette päätyneet Hondaan?Itsekkin olen taipumassa ko.merkkiin.
Mutta kertokaa omia perusteluja,miksi Honda..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla ei ole äänioikeutta, wannabeNiin..Miksi Hondaan??..sitä mäki olen ihmetelly ja oikein mitään syytä sille löytäny....siks en Hondalla ajakaan..![]()
![]()
Se on jokin sairaus, joskus se on rahapula, mut useiten mielenvikaisuus.No niin,otsikko puhuukin jo puolestaan.Eli miksi olette päätyneet Hondaan?Itsekkin olen taipumassa ko.merkkiin.
Sitten se tauti on jotain sukua Kawa kuumeelle...!!!Se on jokin sairaus, joskus se on rahapula, mut useiten mielenvikaisuus.![]()
Sunkin sit kannattas se Honda hommaa, niin voisit sit hommaa putkihässäkän tilalle moottoripyörän.Håntalla on hyvä aloittaa harrastus. Sitten myöhemmin voi ostaa oikean moottoripyörän.
Oli kaksi aikaisemmin ja niihin håntiin en palaa takaisin. Ainoa hånta jonka voisin kuvitella vielä omistavani olisi sp2, mutta sen keula on niin ruma, että katupelinä sitä ei mulle tule. kilvettömänä voisi olla ihan hieno, kun ne helvetilliset valot saa pois.Sunkin sit kannattas se Honda hommaa, niin voisit sit hommaa putkihässäkän tilalle moottoripyörän.Håntalla on hyvä aloittaa harrastus. Sitten myöhemmin voi ostaa oikean moottoripyörän.![]()
on se ihan hyvä pyörä..Onhan se hyv* pyörä, onhan.![]()
Niin valaise ny vielä että sinun kokemukset "Håntasta" ovat 80 luvun pommi CBR jossa ah TUKATIN äänäri.Håntalla on hyvä aloittaa harrastus. Sitten myöhemmin voi ostaa oikean moottoripyörän.
Tossa olen samaa mieltä, kyllä se CBR600/VFR750/800 akseli on todella tylsää ajettavaa samoin CB500 yms, mut jeh niin on muuten suzukin, yamahan , ja kawankin vastaavat rassit, vai onko jossakin ZZR600:ssä niin helvetisti kiukkuisempi kone että voisi mainita (jos F sarjaan verrataan) onko esim FZS600 jotenkin hääppönen viritysasteeltaan tai alustaltaan ?Höh... Syyhän on ihan selvä... Sopivan persoonaton ja tasainen ajettava, ei mitään haastetta. Sopivan matalaviritteinen moottori, eleetön suorituskyky...!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sanoisinpa tuohon, että riippuu aika paljon Hondan mallista... eipä taida löytyä Yammulta, Kawalta tai Susnalta yhtä hyvin massasta erottuvaa pyörää, kuin Hondan VTR SP:tSamasta syystä kuin autopuolella Corolla tai Almera. Halutaan persoonaton, väritön, tylsä ajopeli joka ei eroty joukosta, ei hyvässä eikä pahassa
56tkm = 2 kertaa maailman ympäri??? Kyllähän hånta tuon verran kestää.Niin valaise ny vielä että sinun kokemukset "Håntasta" ovat 80 luvun pommi CBR jossa ah TUKATIN äänäri.Håntalla on hyvä aloittaa harrastus. Sitten myöhemmin voi ostaa oikean moottoripyörän.
Niin ja sitten maailman 2 kertaa ympäri mennyt VFR750 90luvun alusta,