• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi en käy kokkoontumisajoissa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miksi en käy kokkoontumisajoissa ? - Tarjontaa ympäri maan ja ohjelmaaki on..

• 1. Osallistuminen maksaa liikaa sapuskaan ja ohjelmaan nähden

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Pyörät ja/tai naiset huutaa koko yön, häiriöt, ei saa nukkua

Ääniä: 1 50,0%
  • 3. Matkaa tulee kokkoontumisiin aivan liikaa, asun kaukana...

• 4. Pullovaara, liiallinen tuliliemien käyttö yleensä pilaa illan (-t)

• 5. Yksin en lähe, kaikilla on perillä "jengi koossa"-system

• 6. Ohjelmanumerot ei jaksa kiinnostaa..(kenellä isoin tms..)

Ääniä: 1 50,0%
  • 7. Muuten vaan kiintiö on tullut täyteen jo aika päivää sitten.

• 8. Aivan jotain muuta, mitä__ ?

• Ääniä yhteensä
    2
Pystymettässä yritän käydä kuitenkin, siinä on vielä henkeä.
Niin jos sen vain joku järjestää
omg.gif

Tältä legendaariselta tosimotoristien syyskokoontumiselta puuttuu vielä järjestäjä.
Kipin kapin MP69:n kerhoisäntään Tuomakseen yhteyttä, jos vähänkään tuntuu siltä, että voisit osallistua järjestelypuuhiin.
062802jumpie_prv.gif

-Veijo-

Ei tuossa ollut sitä vaihtoehtoa joka mulle olisi lähinnä totuutta: ei kiinnosta. En ole mikään laumasielu, ei mua huvita ollenkaan lähteä motoristijoukon kanssa mihinkään viikonloppua viettämään.

Niin... toiset on vaan niin antisosiaalisia. Niin kuin meikäläinen. Töissä joutuu olemaan ihan riittävästi ihmisten kanssa, joiden seura ei pätkääkään kiinnosta. Niinpä vietän mielelläni vapaa-aikani aika hissun kissun itsekseni. Kaveeraamisen suhteen olen saakutin nirso.

Ei siinä etteikö
033102beer_1_prv.gif
joskus kiinnostais, mutta nykyisin aika harvakseltaan. Ehkä muutamia kertoja vuodessa, eikä ikinä kyllä tuntemattomien kanssa.

Vaihtoehdot 1, 5 ja 6.

Mun mielestä turhan kallista, ei kiinnosta oikeesti kenellä on pisin munanjatke ja mistä lähtee isoimmat äänet jne, eikä sopivaa porukkaa tunnu löytyvän, kun kaikki tahtoo aina vaan ottaa kuppia illat.

En jaksa ryypätä,enkä jaksa katsoa sitä.Silloin on parempi olla omissa oloissa ja omissa menoissa.

Sama koskee tämän populaation touhuja,joten kerta Jysäriä ja kerta Tusaria on riittänyt.Samaan syssyyn myös tuo kauden päätösreissu perinteiseen Tallinnaan.
Ei kiitos.

Jotenkin tuosta ryyppäämisestä sai jo pentuna niin tarpeekseen ettei enää jaksa. Lähes selväpäisiä (kyllähän nyt saunassa muutamat bisset vedetään) kokoontumisia ei taida olla olemassakaan ja minä kun en paatuneena ateistina mihinkään v*tun herätysmopoiluihin lähde.

Toinen syy on ajan puute. Koko viikonlopun reissut ovat aina vähän hankalia kun aina on muita kiireitä ja joskus olisi kiva vähän levätäkin.

Näistä syistä johtuen meikäläisen kokoontumisajot rajoittuvat lähinnä Orgin torstaikahveihin. Siellä ei tarvitse läträtä viinan kanssa ja ennen kaikkea ei tarvitse katsella toisten läträämistä. Aikaakin menee vain muutama tunti, joten sen järjestäminen on todella helppoa koko viikonloppuun verrattuna. Ja mikä parasta, silloin keskitytään olennaiseen eli ajamiseen eikä vain katsella kännissä kuinka kiihottavalta se uusi Saksasta tilattu slipari näyttääkään loppuillasta.

Ei mulla sinällään ole mitään kosteita kokoontumisia vastaan, mutta Suomen kesä on niin lyhyt, että sen käyttää mieluummin ajamiseen kuin dokaamiseen. Talvella on sitten aikaa juoda.

Ja sitten kun ei kesällä ole tullut juotua kiintiötä täyteen niin kiintiön voi täyttää kertaheitolla vaikkapa eräällä mopoilijoiden mopottomalla risteilyllä marraskuussa.
wink.gif

Käytän vähäisen vapaa-aikani mieluummin itse asiaan, eli ajamiseen
062802moto_prv.gif
. Ei innosta jumittaa viikonloppua jossain keskellä ei mitään känniläisiä katsellen. Mopomatkailu, jossa maisemat vaihtuu on tärkeämpää
smile_org.gif
!

Vaihtoehdot 1, 5 ja 6.
Mun mielestä turhan kallista, ei kiinnosta oikeesti kenellä on pisin munanjatke ja mistä lähtee isoimmat äänet jne, eikä sopivaa porukkaa tunnu löytyvän, kun kaikki tahtoo aina vaan ottaa kuppia illat.

Joo... ryypätä voi kotonakin - miksi sitten moporeissulla? Ihmettelen tuota reissujen hinnoittelua. Miksei voida lähteä siitä ajatuksesta, että tarjotaan mahis majoittua mihin lystää eli kerrotaan vaihtoehdot julki ja jengi sitten itse hommaa majoituksen, jos ylipäänsä on jäämässä yöksi. Sitten kun omaa vielä niin olemattoman pienen pippelin/mopomopon, ettei niillä ilkeä brassailla!
nixweiss.gif

No vitoseen laitoin, mut aika monen asian summa se taitaa olla. En ole kovinkaan laumasielu ja alkanut suurin into tuohon örvellyskännäämisen hiipua, toki suht selvinpäinkin sitä voisi olla mut sitten taas on hankala päästä juoneen mukaan varsinkaan jos ei sitä "omaa" porukkaa ole siinä mukana.

Ei tarvi örveltää, mutta silti on hauskaa ollu aina! Ja yksinäisille sieluille rohkaisua sen verran että aina porukkaan mahtuu jahka vähän uskaltaa suuta aukaista!

Seuraavaa kokoontumista odotellessa..

edit: en siis äänestänyt
033102bebe_1_prv.gif

Ajokaudella keskityn ajamiseen ja silloin tällöin kotosalla otan pientä
033102beer_1_prv.gif
. Suuret tapahtumat, kuten kokoontumisajot, festarit yms sopii paremmin jollekin muulle. Yksin kun ajelee ja kaljottelee,ni ei tuu sanomista eikä riitaa kenenkään kanssa ja jos tulee, on asiat aika huonosti.
wink.gif

Varmaankin suurin syy menemättömyyteen on riittävän hyvän ohjelman puute.

Tuntuu aika pliisulta saunominen, kaljanjuonti aamun nousuun ja lähteminen kotiapäin, kylmän pelonsekainen olotila päällä, ollakko vai eikö olla humalassa enää.

Kokoontumisajo yhdistettynä asim. hyvään moottorialan tapahtumaan, voisi olla kiinnostava yhdistelmä.
(kiihdytysajot, historic race...)

Toinen mielenkiintoinen pointti olisi se, että saman tapahtuman yhteyteen saataisiin enemmän kauniimman osapuolen edustajia.

Siis esim: yhteistapahtuma Vammalan voimistelija naisien tai Helsingin Samba tai Riverdance harrastajien kanssa.

Tietysti hyvä musiikki on aina paikallaan, että pääsisi naista hakemaan, noin niinkuin tutustumisen merkeissä.

Yksi ongelma on myös majoitustilat.
Tässä vaiheessa koulutuksen kun ei jaksa enää telttaan kömpiä.

Aihe ei ole helppo, mutta tulipahan jotain yritettyä, ainakin

sport05.gif
sport05.gif
sport05.gif
sport05.gif

Kyllä se lähinnä täällä on niin, että kesällä  
062802moto_prv.gif
ja talvella  
033102beer_1_prv.gif

Parissa kokoontumisajossa piipahtanut. Aivan sama meininki tuntui olevan molemmissa tapahtumissa. Ei yksi juhannus suvessa riitä!

Ei jaksa katsella, dokata ei kerkee!

kokoontumisista löytää aina kavereita. Mukava tavata samanhenkisiä ystäviä eli kannattaa käydä.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back