Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän meitä muutama oli, ei kovinkaan montaa.Terppa!! Oliks tänään satamassa ketä?? Käytiin Ristiinassa St1:llä kokoontumisajossa ni siellä tuntu ainakii olleen pyöriä ihan kiitettävästi. Ens viikolla aamuvuoroviikko ni vois yrittää , jos säät sallii, tulla Mikkelin suunnalle torstai-iltana....![]()
Hyvä, kun saitte apuaHeips, käytiin tänään Mikkelin torilla akkaporukalla toljailemassa ja näyttihän sielläkin pyöriä pörräävän ihan kiitettävästi - Hyvä Mikkeli!![]()
Tosin yksi pyöristämme jouduttiin viemään paikalliselle pajalle peräkärrillä fiksattavaksi ennen kuin matka taas jatkui kohti Imatraa. Lämpimät kiitokset JS Motorsille ripeästä avusta!!!![]()
Kiitoksia itsellesi! Mukava oli vähän taas ajella.Osanottajia oli kokonaista kolme, muut ei tainnut uskaltaa liittyä seuraan. No, jostakin on aina aloitettava...Kiitokset seurasta JiiAT ja Eagleu2!![]()
Mie voisin muuten tulla, mutta pelekeen jos joku elkku tai mulkku vetää mua turpaan ja rikkoo mun rillitVoiskohan Mikkelin ja ympäristön porukat ruveta kokoontumaan joku arki-ilta jossai päin kaupunkia? Esim. torstai klo 18.00? Satama?
Vois sit käydä jossai yhdessä ajelee ja kaffittelee. Laittakaa ehdotuksia, katoin jäsenlistasta, niin on 27 kpl ketkä on ilmoittanut asuvansa täällä + ne kaikki ketkä ei uskalla![]()
Joo tuo on ihan aiheellinen pelko, viime torstainakin oli semmoset joukko tappelut et huh huh...Mie voisin muuten tulla, mutta pelekeen jos joku elkku tai mulkku vetää mua turpaan ja rikkoo mun rillitVoiskohan Mikkelin ja ympäristön porukat ruveta kokoontumaan joku arki-ilta jossai päin kaupunkia? Esim. torstai klo 18.00? Satama?
Vois sit käydä jossai yhdessä ajelee ja kaffittelee. Laittakaa ehdotuksia, katoin jäsenlistasta, niin on 27 kpl ketkä on ilmoittanut asuvansa täällä + ne kaikki ketkä ei uskalla![]()
![]()
![]()
Itelläni kävi vahinko ja nukahdin telkkaria katsomaan ja heräsin klo:18.45 enkä siinä vaiheessa enään lähtenyt ajamaan mikkeliinOsanottajia oli kokonaista kolme, muut ei tainnut uskaltaa liittyä seuraan. No, jostakin on aina aloitettava...Kiitokset seurasta JiiAT ja Eagleu2!![]()
Hiljaista on tainnut olla, mutta jos porukkaa on tulossa niin tulevalla viikolla voisi käydä vilkaisemassa.Vieläkös porukkaa on satamassa käynyt? Mulla ollu nyt muutama viikko kaiken näköstä kiirettä, mutta tälläviikolla voisi vaikka tulla käväsemään...
eipäs oikeen ollut viime suvena porukkaa paikalla mutta jos ensi kesä olisi toinen...Kas, mites nyt vasta huomasin tämän ketjun? mut ei se mitään, ens kesänä uudestaan. Meinaan, kun käyn Mikkelissä silloin tällöin työreissulla, niin yritämpäs ensi kesänä sovittaa ne torstaille...