• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikään nakupyörä sopiva yli 190cm:lle miehelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 75Finn
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1.4gsx:ään kun laittaa koroke palat niin ajoasento isommalle miehelle paranee,nostaa perää 30mm
062802moto_prv.gif
. . .

Kaveri on juurikin sun mittainen ja hommasi banditin ja on ollut hiton tyytyväinen ajoasentoon ja muutenkin.
Ehkä sellainen?
Ihmettelen kovasti, jos bandittia suositellaan yli 190cm pitkälle kaverille. Itse en ainakaan voinut kehua banditin ajoasentoa, kun sellaista viime kesänä kokeilin. Mittaa omassa kropassa on tasan 190cm.

Tietenkin syy voi olla suuressa erossa matkaenskan ajoasentoon.
No shit sherlock, joo Bandit ei ole matkaenska. Mulla on bandit 1250-S ja mittaa tasan 190 cm. varjossa. Ja todellakin voin todeta ajoasennon hyväksi. Myös pisteet tulee GSX 1400:lle.

Eihän täällä ikinä kaikki samaa mieltä ole, eikä pidäkään. Sun oma mielipide ratkasee ja koeajot auttaa kovasti sen muodostamiseen...

Yamaha FZ1 06-> 191cm ja hyvin mahtuu.. tosin vaihdoin LSL Street ohjaustangon saadakseni hieman etunoja asentoa eteenpain
062802moto_prv.gif

Olisko aika turha keskustelun aihe. Eikö tuo ole ihan mielihaluista, kropan kunnosta (selkä, polvet jne.) ja asenteesta kiinni.

Mulla on pituutta reilusti yli 190, ikää reilusti yli 50 ja ajan kilokyykyllä.
Koska mä haluan.

Lisään että terveys ei tietenkään ole oma päätös tai tahtotila...

Back