• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mikä vaikuttaa renkaan ostossa eniten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ya-ma-ha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikä vaikuttaa renkaan ostossa eniten -

• kulutuskestävyys

Ääniä: 0 0,0%
  • kuivapito

• märkäpito

• hinta

• itse hyväksi koettu

• kaverillakin on

• kuvio

• teräsvyörengas

• tekstiilivyörengas

• mainoksen uhri

• Ääniä yhteensä
    0
Kuvion pitää näyttää hyvältä
crazy.gif

Juu, en ole ottanut aamulääkettä...

crazy.gif

Osaatko määritellä millainen kuvio näyttää hyvältä? Slicks:it vissiin täysin "off" kun ei oo kuviota ollenkaan?
biggrin.gif

Edit: Itse jotenkin pidän ulkonäöllisesti semmoisista joissa ei mene mitään poikittais-uria siitä keskeltä kulutuspintaa, eli se keskus sais olla ihan kuvioton.. Makuasia kai..

Asioita joita arvostan renkaassa
- Ajomukavuus (ajotuntuma)
- Märkäpito
Nämä varmaan tärkeimpinä, joskin viime kesä kokeilu Busan takarenkaana pirelli super corsa pro ei onnistunut kulutuskestävyyden osalta. Rengas oli mukava ajaa ja piti hyvin myös syksyn (alku talven) keleillä, mutta kulutus oli kovaa.Renkaalla on ajettu nyt n. 3 000 km ja epäilen sen kokonais ajokilometreiksi korkeintaan 4 000 km.Renkaasta oli itsellä hyviä kokemuksia edellisen pyörän kanssa, radalla ajettuja renkaita olin ostanut kaverilta ja 1100 zzr alla käytetty rengas kesti kuitenkin 7-8 000 km hyvin. Elikkä tälle kesälle täytynee kokeilla jotain muuta, olisko vaikka misukkaa ...
off topickina enää 50m tietä tallin edestä sulaks niin ajokausi alkaa.
sport05.gif

crazy.gif

Osaatko määritellä millainen kuvio näyttää hyvältä? Slicks:it vissiin täysin "off" kun ei oo kuviota ollenkaan?  
biggrin.gif

Edit: Itse jotenkin pidän ulkonäöllisesti semmoisista joissa ei mene mitään poikittais-uria siitä keskeltä kulutuspintaa, eli se keskus sais olla ihan kuvioton.. Makuasia kai..
Bridgestonen sadekelinrenkaissa on hyvän näköinen kuvio.
Kuvioitu slicki on kans kaunis
biggrin.gif

En voi sietää esim. Metzelerin katurenkaiden kuviointia.

testit maksettuja mikä rengas pärjää testissä parhaiten yleensä huonoin kulutus kesto. ensin oli br oli entine sit laitoin z6 niin olin uuteen tyytyväisempi kaarre käyttäytymisen vuoksi mutta uusi kuluu nopeammin kun br ja sitten vaihdoin uuden pyörän niin siinä alla br niin taas huomasin että z6 takana mukavempi kaarteessa espanjasta tilataan renkaat saa takarenkaan hinnalla kummankin renkaan jos suomen hintaan vertaa ja kun tilataan porukalla 10kpl kerralla niin tulee rahtivapaasti kotia asti. ja kun tilattu jo parin vuoden ajan niin maksetaan vasta kun renkaat tulleet! jos tarvitset renkaita edullisesti otahan yht.

Pitäisi olla pitoa niin kuivalla kuin sateella ja kestääkin olisi jonkun kilsan hyvä, tämä siis kadulla.

Radalla pitäisi kuivalla olla mahd paljon pitoa, kulutuksella ei ole niin suurta väliä ja sateella en varmaan radalle viitsi mennä. (vannomatta kuitenkin paras)

Kadulle oma setti ja radalle oma setti.

Vastasin kuivapito. Aikuisten oikeesti vaikuttaa myös märkäpito, kulutuskestävyys, ja vähän hintakin.

Jos yx vaan valitaan, niin kai se on oltava toi kuivapito. Pidän kai itsestäni niin paljon, että ajattelen turvallisuutta. Sateella en pahemmin ajele, mutta kyllä märkäpitoakin pitää olla. Hinnalla ei sinänsä ole niinkään suurta merkitystä.

Back