• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä tehokas nakupyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos jaksaa odottaa tulevaan kevääseen niin ehdottomasti uusi kawan z1000! http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Kawasaki.htm

joo,kyllä se on xjr. Omani kun ostin,eukko sano heti,et
sun vehe on paljon isompi kun ennen..
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
:jippikaijee:jos kerran omaa TÄYTYY kehua niin avattaresta sen näkee,sillä eroavaisuudella kun edellinen minun pilini ei ole yhtään kasvanut päin vastoin
omg.gif
MUTTA olen kuulut väittämän että,
se miten sitä käytetään on homman pointti,itseäni en tuossa toisessa ala kehumaan mutta pyörästä voin sanoa että on aivan mahtava,ja nimenomaan tuolla taajaman ulkopuolella se vasta pääse oikeuksiinsa,mitä tulee tuohon mitä melkein kaikki ajavat takaa on nuo hevosvoimat,siihen ko:pyörä ei pysty vastaamaan,mutta ei sen tarvitsekkaan.
smile_org.gif

Itseäni himottaisi joskus tulevaisuudessa B-King Turbolla.. Voisi olla aika mielenkiintoinen peli ajaa 220-270hp takanakilta

062802jumpie_prv.gif
:jippikaijee:jos kerran omaa TÄYTYY kehua niin avattaresta sen näkee,sillä eroavaisuudella kun edellinen minun pilini ei ole yhtään kasvanut päin vastoin
omg.gif
Kuka tässä pilistä on puhunut?  
wink.gif
Mut täytyykin pysyä kaukana noista Kawoista jos pilikin pienenee niiden käytöstä, vaikka varaa olisikin...

Back