Näin loppusyksykstä saa avk:lta sopuhintaan esim Trumpan Daytonan josta on katteet purettu valmiiksi = tehokas triple..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös nyt oltu hakemassa tehokasta nakupyörää? Ei noita ylläolevia voi hyvällä tahdollakaan erityisen tehokkaiksi väittää, vaikka varmasti hyviä pyöriä ovatkin.Joku 2 pyttynen, kuluu nakupyöriin, antaa sellasen räppäämisen tunteen. Superduke,tuono,joku monsteri, ainiin triple poikkeus, sallittakoon knippaknappa se yksi lisäsylinteri![]()
Biken lukeminen on jäänyt vähemmälle, joten en ymmärrä miten cbf1000 liittyy nakukeskusteluun?sanoi:Bikeä katsellessa meinasin alkaa itkemään, kun seassa oli joku honda cbf1000, oikea faitteri!![]()
Joudut mielestäni rakentamaan itse, jos tahdot hyvän eli ostat uuden katua-ammuksen ja teet siitä nakun.- 2006 ->
- tehokas
- kevyt / kevyehkö
- hyvä mutkapätkille
- myös 2 päällä ajoon soveltuva
Bandit, XJR, GSX ja CB eivät innosta
Nimenomaan tehokasta. Vähintään samaa tasoa kuin nykyinen 143rwhp 9R:ä. Ei vaan taida olla kovinkaan paljoa vaihtoehtoja.. FZ1:stä saisi varmaan pienillä muutoksilla aika liukkaan pelin. Pitäisi edes jollain tavoin pystyä laittamaan kampoihin kaverin K1200R:lle..Eikös nyt oltu hakemassa tehokasta nakupyörää? Ei noita ylläolevia voi hyvällä tahdollakaan erityisen tehokkaiksi väittää, vaikka varmasti hyviä pyöriä ovatkin.Joku 2 pyttynen, kuluu nakupyöriin, antaa sellasen räppäämisen tunteen. Superduke,tuono,joku monsteri, ainiin triple poikkeus, sallittakoon knippaknappa se yksi lisäsylinteri![]()
Biken lukeminen on jäänyt vähemmälle, joten en ymmärrä miten cbf1000 liittyy nakukeskusteluun?sanoi:Bikeä katsellessa meinasin alkaa itkemään, kun seassa oli joku honda cbf1000, oikea faitteri!![]()
Kyllä mun mielestä vähempikin riittää... SuperDukella oon jonkun verran ajellut ja ainakin K6 1000 gixun jälkeen se vaikutti todella hauskalta vehkeeltä, vaikka onkin vain ~130hpNimenomaan tehokasta. Vähintään samaa tasoa kuin nykyinen 143rwhp 9R:ä. Ei vaan taida olla kovinkaan paljoa vaihtoehtoja.. FZ1:stä saisi varmaan pienillä muutoksilla aika liukkaan pelin. Pitäisi edes jollain tavoin pystyä laittamaan kampoihin kaverin K1200R:lle..Eikös nyt oltu hakemassa tehokasta nakupyörää? Ei noita ylläolevia voi hyvällä tahdollakaan erityisen tehokkaiksi väittää, vaikka varmasti hyviä pyöriä ovatkin.Joku 2 pyttynen, kuluu nakupyöriin, antaa sellasen räppäämisen tunteen. Superduke,tuono,joku monsteri, ainiin triple poikkeus, sallittakoon knippaknappa se yksi lisäsylinteri![]()
![]()
Totta kai riittää, mutta eihän siitä ollut kysymysKyllä mun mielestä vähempikin riittää... SuperDukella oon jonkun verran ajellut ja ainakin K6 1000 gixun jälkeen se vaikutti todella hauskalta vehkeeltä, vaikka onkin vain ~130hp![]()
Kun kerran oikeat moottoripyörät ei kiinnosta niin noista leluista voisi Duke olla paras, sattumalta luen juuri Performance Bikesin elokuun numeroa jossa kyseinen verme oli tehnyt lehden testiradalla uuden vakiopyörien rataennätyksen jättäen taakseen R1:n ja 10R:nkin. Potkua löytyi 113bhp at 9000rpm, varmaan etupyörältä...Bandit, XJR, GSX ja CB eivät innosta
No eikähän noilla tehoilla nakupyörällä ehdi?Niin ja siitä biken testistä,onko tämä joku "nakupyörä"..muutenkin koko testi oli aika laajalta skaalalta..tosin se on BikeEikös nyt oltu hakemassa tehokasta nakupyörää? Ei noita ylläolevia voi hyvällä tahdollakaan erityisen tehokkaiksi väittää, vaikka varmasti hyviä pyöriä ovatkin.Joku 2 pyttynen, kuluu nakupyöriin, antaa sellasen räppäämisen tunteen. Superduke,tuono,joku monsteri, ainiin triple poikkeus, sallittakoon knippaknappa se yksi lisäsylinteri![]()
paljonkohan siitä löytyvi potkua?tuntus ettei mistään löydy ko informaatiota...B - King, ja potentiaali ei lopu!!!!
Busan kone, Busasta löytyy 175heppaa, joten veikkaan B-Kingiin vähän vähempää. Potentiaaliahan siinä koneessa on sitten vaikka mihin, kuten tässäpaljonkohan siitä löytyvi potkua?tuntus ettei mistään löydy ko informaatiota...B - King, ja potentiaali ei lopu!!!!
Itse olen myös ihastellut kyseistä! Siksi ehdotankin Morinia. Eikä ois ihan kaikilla samanlaista.Moto Morini Corsaro 1200 Veloce![]()
Kaksipäälläajo sulkee monta hyvää fillaria kuviosta pois. Tai riippuu mitä kaksipäälläajolla tarkoitetaan. Kerran viikossa iltakahville pikkumatkan päähän niin mikä vaan, jossa on kyytiläiselle satula toimii. Mutta jos kyytiläinen on usein kyydissä ja ajetuista matkoista tulee pitempiäkin kannattaa siihen ominaisuuteen pitkällätähtäimellä satsata.- 2006 ->
- tehokas
- kevyt / kevyehkö
- hyvä mutkapätkille
- myös 2 päällä ajoon soveltuva
Bandit, XJR, GSX ja CB eivät innosta