• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä tämä uusi superbike on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"the foreign exotica"- kirjoittaa Britti MCN. Pitävätköhän Britit Trumppaa ulkolaisena ja eksoottisena merkkinä? Toisaalta, eihän niistä koskaan tiedä.

Mä oon kyllä melko varma että MZ voisi olla lähellä!!
talktohand.gif

Ei ole kyllä MV, MV tuskin olisi naamioitunakaan noin kökön näköinen... minä luulen tuon olevan BMW:n uusi Superbike. Siitähän on ollut huhuja... 1-puolinen haarukkakin sopii kuvioon ja tuollainen erikoinen äänenvaimennin.

Katteiden "tyylikkäästä" muotoilusta päätellen Bemari tai sellaiseksi naamioitu vehje X.
biggrin.gif

Vaikutti Beemeriltä...
Trumpallakin ollut paljon toispuoleisia takahaarukoita, mutta en oikein usko siihen, vaikka pyörän takaosa oli kovin ST:n oloinen...

Noi vilkut, peilit ym. ei ole kyllä tuttuja mistään bemarista. Yleensä samoja osia on ollut käytössä monessa mallissa, mikä ei sinänsä mitään todista. Mitkä ihmeen tiiliskivet siinä on alakatteessa?

Noi vilkut, peilit ym. ei ole kyllä tuttuja mistään bemarista. Yleensä samoja osia on ollut käytössä monessa mallissa, mikä ei sinänsä mitään todista. Mitkä ihmeen tiiliskivet siinä on alakatteessa?
Ne on "kulutus-/laahauspalat"  
tounge.gif

Ei kyllä mielestäni buimerilta näytä.... Ketjutkin vielä
crazy.gif

Ne on "kulutus-/laahauspalat"
tounge.gif

Ei kyllä mielestäni buimerilta näytä.... Ketjutkin vielä
crazy.gif
Bimmerille ääni täältä. Tuskinpa ne SBK pyörään kardaanivetoakaan laittaa...

Back