• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä siinä pyörässäs on ny niin hienoo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
- Väritys (puna, hopea, musta)
- Muotoilu (riittävän agressiivinen)
- Luonteikas (äänet, ajettavuus, moottorin ominaisuudet...)
- Ei ihan tusinapyörä (huono puoli tässä voi olla esim. käytettyjen ja miksei uusienkin hilppeiden saatavuus Suomessa)
- Huoltoväli (7500 km)
- Helppo tuunattava (osia löytyy ja paljon kansainvälisesti)
- Helppo huollettava (paikat näkyvillä)
- Tietoataitoa saatavilla runsaasti www.apriliaforum.com

Siinä noin alkuun...
inlove.gif

- se on niin ruma että se kääntyy jo komeuden puolelle
- sitkeä mylly
- iso tankki, yli 600 km tankillisella
- hyvä tuulisuoja
- kardaaniveto
- jämäkkä runko
- hyvä jousitus
- luonnikas ajoasento
- ketterä kokoisekseen
- jne

on se vaan niin hyvä

Täytyy siinä sitä jotain olla kun poika(11vee)sano nähtyään:äiti mä meen TOLLA kouluun.Jeeeeeeeee.
biggrin.gif

Se tuntuu siltä, kuin minusta olisi otettu muotti ja Yamahalla oltaisiin kasattu moottoripyörän sen muotin avulla. Eli sopii mulle ja ajoihini täydellisesti. ('99 TRX850)

Yksinkertaisesti äkäsimmän näkönen peli markkinoilla. Siinä oli omalla kohdalla se tärkein ostoperuste
biggrin.gif
Niin ja onhan tossa tietenkin ihan huippu moottori ja ajo-ominaisuudet sekä jotain muita teknisiä ominaisuuksia. Itse tiedän vaan, että kovaa menee ja hyvältä näyttää sekä tuntuu!
sport05.gif

Sen ääni. Omaan korvaan se on ihana.

Olenkohan ainoa täällä, joka pitää 2-tahtisen pärinästä?

Ei mikään. Järkivalinta järjettömään harrastukseen? Eli pyörä vaihtunee jossain välissä vähän ärhäkämpään.

Minä kun olen sen kanssa niin hyvin sinut.
Onhan se kauniskin, minun mielestäni ainakin.
Jakaa sopivasti mielipiteitä, eli ei tarvitse keksiä keskustelunaiheita.
Oikea väri, saatu sopivasti tehoa irti vanhasta tekniikasta, mukava maaseudulla niin kuin kaupuntissakin.

Mikäs se....niin ja se on oma!

Ja kun ei paremmasta tiiä!
062802moto_prv.gif

Supermoto, ja mahtavan hieno vehe mutkissa.
sport05.gif

Toisaalta tuo kakstahtisuus on alkanu nyppimään ja pahasti. Kunhan rahatilanne sallii ni eiköhän joku papatin tule tilalle.
wink.gif

Back