Varmaan joku toinen Triumphi.......![]()
Mitä tähän muuta sanois
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan joku toinen Triumphi.......![]()
Vittuako mä sulle mitään perustelen?! No, okei...Why? Give me a one good reason why?Toivottavasti näitä väsätään vielä muutama vuosi:
BMW R1100S![]()
![]()
Tekstistä käy ilmi ettet ole koeajanut kyseistä laitetta.Vittuako mä sulle mitään perustelen?! No, okei...Why? Give me a one good reason why?Toivottavasti näitä väsätään vielä muutama vuosi:
BMW R1100S![]()
![]()
![]()
R1100S todella sytyttää liekin. Pikkupojan pitkäaikainen haave. Polttaisin Trumppani tienvarteen ja hyppisin hiiltyneen hylyn päällä tasajalkaa, jos sillä saisin tuollaisen Bemun omaksi.
BMW:n tekninen estetiikka hivelee silmää ja muistuttaa siitä, millaisiin saavutuksiin voidaan yltää ihmisyyden korkeimmalla tasolla, jossa kaikki toiminta tähtää mielen ja sitä ympäröivän maailman liikuttavaan kauneuteen.
R1100S:ää voi pitää mietiskelyn välineenä. Se kautta ihminen voi todella tiedostaa zenin olemuksen ja jatkuvan läsnäolon toiminnassaan. BMW on täyttymys ja tie.
Liikutuin itsekin.
edit: Okei, ehkä se oliskin vähän maallisempi juttu. Mutta kaunis se on, huh huh.
Tehdäänkö kimppatilaus.. Jos mototrippi antais alennusta... notSamaa katsellut, näkee sit miten hinnoiteltu täälläTuollainen BMW K1200S kutkuttelee pahasti takaraivossa ensi kesäksi. Linkki![]()
Eli mun ei wokkipannukuskina kannata vaihtaa Trumppaan kun Alan Miehet haaveileekin BaijerinraudastaTehdäänkö kimppatilaus.. Jos mototrippi antais alennusta... notSamaa katsellut, näkee sit miten hinnoiteltu täälläTuollainen BMW K1200S kutkuttelee pahasti takaraivossa ensi kesäksi. Linkki![]()
![]()
Aiheen otsikkona oli hypoteettinen "Mikä se sitten olisi jos ei Triumph"Eli mun ei wokkipannukuskina kannata vaihtaa Trumppaan kun Alan Miehet haaveileekin Baijerinraudasta![]()