• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä rengas Suzuki GSX-R 750 -03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikko__
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs kyselisin vähän neuvoja että mikä rengas ois hyvä kyseiseen pyörään?Ajo on enimmäkseen kaupunkikikkailua sekä lyhyttä siirtymää..Ehkä yks pitempi reissu kesässä..Oisko ehdotuksia??Kiitos etukäteen
bowdown.gif

2ct On ehkä turhan sporttinen tuollaiseen ajoon. Lähtisin etsimään luokkaa lähempää touring kumeja. Toisaalta 2ct kyllä kestänyt itselläni edessä 15tkm.

Kannattaa pistää harkintaan myös Mezeler Roadtec Z6.
Pitoa löytyy hyvin ja kestää kohtuullisen hyvin..mä oon ainakin ollu todella tyytyväinen Z6:seen.
Reliatec:ista saa noita edulliseen hintaa.

Kannattaa pistää harkintaan myös Mezeler Roadtec Z6.
Pitoa löytyy hyvin ja kestää kohtuullisen hyvin..mä oon ainakin ollu todella tyytyväinen Z6:seen.
Reliatec:ista saa noita edulliseen hintaa.
Omassa mopossa oli Mezen Interact Z6:set, pito ja ketteryys riitti hyvin mutkapätkille. Pari kertaa tuli ajettua radallakin, mutta sitten innostuin rata-ajosta enemmän ja siirryin Diablo Supercorsiin. Mutta mikäli ajosi on mitä kerroit niin suosittelen Z6:sia tai Pilot Road 2:sia.

olisi ylimääräisenä uusi diablo corsa 3 ,120/70/17. hp.80e. saako jostain vielä halvemmalla?? laita yv jos kiinnostaa.

Back