G
Guest
Guest
Kertokaa mikä pyörä olisi matala? Ei kumminkaan mikään customi eikä enduro... Eikä kauhean painava, mitä naisenkin olisi helppo käsitellä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattako kysyä tollasta juhannusaattonaKertokaa mikä pyörä olisi matala? Ei kumminkaan mikään customi eikä enduro... Eikä kauhean painava, mitä naisenkin olisi helppo käsitellä...![]()
silti painavia ja huono painopiste kaatuu helpostiNo nyt pitää vähän tarkentaa mitä haetaan...
Suzukin äffä-mallit ovat ainakin matalia...
Kyse on pitkälti epävarmuudesta, ei uskota omiin kykyihin, tai siihen että tullaan toimeen. Sitten yritetään muuttaa olosuhteita (matala pyörä) kun ei voida pidentää jalkoja.Ihmettelenpä taas... Minkä takia pyörän päällä istuessa tarvii ylttää molemmat jalat kunnolla maahan? Itsellä ylttää Banditilla soolona ajettaessa vain päkiät maahan ja hyvin pystyy liikuttamaan. Olen kuitenkin vain 158 cm pitkä.
näin juuri , se maatala gsx-f kaatuu kun se on niin möhkö vaikka olis kuin kantapäät tanassa. Esim busaa ja muita uudempia isoja pyöriä on helpompi käsitelläKyse on pitkälti epävarmuudesta, ei uskota omiin kykyihin, tai siihen että tullaan toimeen. Sitten yritetään muuttaa olosuhteita (matala pyörä) kun ei voida pidentää jalkoja.Ihmettelenpä taas... Minkä takia pyörän päällä istuessa tarvii ylttää molemmat jalat kunnolla maahan? Itsellä ylttää Banditilla soolona ajettaessa vain päkiät maahan ja hyvin pystyy liikuttamaan. Olen kuitenkin vain 158 cm pitkä.
Mun mielestä pitäis ostaa sellainen pyörä jossa on muutkin ominaisuudet kohillaan, kun vaan korkeus...!!!