Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähepä ajamaan trialia... viiskyt kaakkia on ihan liikaa mm. siihen hommaan.Kyllähän ne täysin on siitä kiinni. Kaippa tuonne metsään riittää 50hp..Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaaKyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä![]()
![]()
Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.Mopo ku mopo. Kivaa on, vaikkei tehoa löytyiskään.![]()
Juu, olen kokeillut trialia, siihen riittää lähes olematon teho.. Trial-vehje olis kyllä hauska laite sekin!Lähepä ajamaan trialia... viiskyt kaakkia on ihan liikaa mm. siihen hommaan.Kyllähän ne täysin on siitä kiinni. Kaippa tuonne metsään riittää 50hp..Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaaKyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä![]()
![]()
Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.Mopo ku mopo. Kivaa on, vaikkei tehoa löytyiskään.![]()
Kyllä kyykkypyörissä pitää olla tehoa reippaasti; hauskuuskerroin kasvaa samassa suhteessa![]()