Niinpä, nyt tuossa kielletään ainoastaan moottoripyöriltä ajo ;(Ottamatta vielä kantaa tuohon pyörämalliin.. Tuo liikennemerkki kaipaa muutakin hienosäätöäHerätys fotoshoppailijat! Tilaisuutenne on tullut!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä, nyt tuossa kielletään ainoastaan moottoripyöriltä ajo ;(Ottamatta vielä kantaa tuohon pyörämalliin.. Tuo liikennemerkki kaipaa muutakin hienosäätöäHerätys fotoshoppailijat! Tilaisuutenne on tullut!![]()
![]()
Tässä olisi kuva Kawasakista josta joku taileilija saisi hienon otoksen painettavaksi liikennemerkkiinIhan sama,kunhan se on KawasakiJOS LIIKENNEMERKKI ON PÄIVITTÄMISEN TARPEESSA, MITÄ PYÖRÄÄ MOOTTORIPYORA.ORG TULEE SUOSITTAMAAN TILALLE![]()
Selvästi jonkun köyhän väsäämä huono kopio.. Tässä on alkuperäinen jota kuvassa on yritetty huonolla onnella jäljitellä.Tässä olisi kuva Kawasakista josta joku taileilija saisi hienon otoksen painettavaksi liikennemerkkiin![]()
996R olis niiin paljon nätimpiDucati 999R.. moniväripainatuksena, että hiilariosat ja Öhlärit erottuu.![]()
Oliskohan se sitten tässä:Hei... Itse en kummemmin mitään merkkiä tai mallia ihmeemmin suosi mutta busa sen minun mielestä pitäis olla.
Nyt siinä sanotaan selvästi, että busalla ajo kiellettyOliskohan se sitten tässä:Hei... Itse en kummemmin mitään merkkiä tai mallia ihmeemmin suosi mutta busa sen minun mielestä pitäis olla.
Hyvä homma! Lisää noita merkkejä! Ne saatanan bussit pyörivätkin aina edessä ja tunkevat pysäkiltä eteen oltiinpa taajamassa tai ei.edit: Vai oliskos se että henkilöauto- ja bussiliikenne kielletty![]()