• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mikä pyörä aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuzoppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eli tarkoitus olis löytää uudelle jäsenelle pyörä joka soveltuisi niin katu kuin matka-ajoon. ongelmana on kuskin lyhyt pituus. mikä olis matala?? mietin kawasakin er5:sta et se vois olla yks... ja vieläpä pitäs saada helposti kuristettua 25kw... ja edullinen sais olla myös. ehdotuksia ja kokemuksia otetaan mieluusti vastaan.
062802jumpie_prv.gif

heipsan,
suosittelen Haku -toiminnon kokeilua. Koklasin itse sanalla "aloittelija" ja sain sekä pyörän valintaa koskevia keskusteluja että lyhyelle kuskille sopivimmat mopottimet ketjuja
smile_org.gif

Turha sillä ER5:llä on aloittaa, ei sillä ole kiva ajaa missään. Mielummin vaikka samalla koneella oleva KLE500, sillä pääsee myös soralle.

Mun vakiovastaus kaikkiin "mikä pyörä mulle" -kysymyksiin on tosin joku kurapyörä..

Meillä olisi joutilas -95 GPZ 500 S. Kevyt ja helppo ajaa, 25 kW paperitkin on, uudehkot tenkaat, kahvalämppärit, takalaukku, ajelee niin matkaa kuin katuakin. Tule ja hae pois.

Kai se riippuu monistakin tekijöistä minkä sitä kukakin ekaksi pyöräkseen valitsee, mun eka isompi pyörä on Yamaha FJ 1200 -92 eikä ole hinkua vieläkään vaihtaa pois.

Back