• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä puutuu/kipeytyy ajaessa ensimmäiseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä puutuu/kipeytyy ajaessa ensimmäiseksi? -

• Kaasukäsi

Ääniä: 5 29,4%
  • Takapuoli

Ääniä: 5 29,4%
  • Niska

Ääniä: 1 5,9%
  • Ranteet

• Polvet

Ääniä: 2 11,8%
  • Nilkat

• Selkä

• Ei mikään!

• Ääniä yhteensä
    17
Kaasukäden kolme ulommaista sormea puutuu eka, mut melko piakkoin sen jälkeen alkaa takapuolessakin tuntumaan.
crazy.gif
Lisäksi mulla on ongelmaa noitten mun polvien kanssa.. kyykyn takana ei enää kovin kauaa pysty istumaan, mut onneksi harvemmin tarviikaan..
062802moto_prv.gif

Äänestyksestä puuttuu ehkä yleisin ekaksi puutuva, -elikkäs posket.

Ainakin mulla jatkuva hymyily kävi poskiin kun aikoinaan ajelin uutta pyörääni kotiin...  
biggrin.gif

Viime aikoina oon huomannu et kummasti rupee noi kantapäät ekaks kihelmöimään ja puutumaan kyytiläisenä. Tiedä sitten johtuuko tärinästä vai huonosta asennosta?

Jos joutuu ajamaan 80-95km/h vauhtia, puutuu kädet ja jalkapohjat melko nopeasti. Jos vauhti yli 100km/h puutuu alaselkä ja takamus, tosin vasta parin sadan kilsan jälkeen.

kaasukäsikai se... tosin voihan sitä jonku kilsan aina vääntää kaasua vasurilla... tosin en suosittele vasta-alkajille.. mut kuitenni.. ja kyl se näkyy pienikin peffa osaa puutua...

Vasemmankäden nimetön ja pikkurilli, fysikaalinen hoito alkaa huomenna.
Sitten puutuu
033102ass_1_prv.gif
, jonkä jälkeen koko ukko
ghostface.gif

kaasukäden nimetön ja pikkusormi ainakin puutuu,ja jossain 150 km alkaa oikee lonkka vihoitteleen,niin ja niska jumittaa.

Selkä, jos tulee ajatuksissaan istuttua kuin perunasäkki. Mopo kyllä antaa mahdollisuudet monenlaiseen jumppaan ja asentojen vaihteluun, joten jos puudun, puudun pelkkää omaa laiskuuttani.

Kyytiläisenä selkä ensin, sitten perse... Joskus jalkapohjatkin, riippuu tärinöistä
tounge.gif

Kuskin paikalla mulla puutuu vasemman käden uloimmat sormet.. Ajanko mä jotenkin oudosti??
biggrin.gif
No, selkä ja perse myös mutta siihen saakin sitten ajaa hyvän aikaa. Kyykkyjä en vielä oo testannu, vois kuvitella että niissä puutuu nopeemmin..

Back