• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä pakoputki 749:iin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kellään kokemusta Remuksen putkista? Minkälaiset höpinät?

http://store.yahoo.com/motostrano/du749999ex.html
Kuten 888 on todennut joskus, Termignon on se oikea ja muut Termin kopioita.

Itselläni on S620:ssä Remuksen alumiinikannut ja kyllä niiden ääni miellyttää korvia. Tosin ei ole vertailupohjaa.

Remus on siis vain yksi monien joukossa.

Edit:

Siis minullakin on nuo kannut merkinnällä Ducati Performance by Remus. Elikkäs kuten 888 toteaa tuossa jäljempänä, paketista voi löytyä joko Termi tai Remus.

Jos pelkistä vaimentimista on kyse, luulen ettei eroa juuri ole. Remukset ja termi ovat laadultaan aivan samanlaisia ja saman näköisiä. Ducatiperformanssin laatikoissahan tulee jommat kummat.

Remuksen kokoputkistoista ei ole mitään hajua.

Jos pelkistä vaimentimista on kyse, luulen ettei eroa juuri ole. Remukset ja termi ovat laadultaan aivan samanlaisia ja saman näköisiä. Ducatiperformanssin laatikoissahan tulee jommat kummat.

Remuksen kokoputkistoista ei ole mitään hajua.
Tähän yhdyn. Omassa 900SSFF:ssä oli Dperformance setti Remuksen hiilarivaimentimilla. Ääni oli kyllä mitä mahtavin. Oli ku kunnon jennkkipaatti suorilla putkilla, jumalatonta jyrinää!
bowdown.gif
Erot ovat varmastikkin aika mitättömät...
nixweiss.gif

Jos en ihan metsään mene, niin oem-valmistaja ainakin SS:n kannuille on Remus, ja siellä tosiaan on valmistettu minun Ducati Performance-putket (ei niissä kyllä mitään lue, mutta jostain selvitin asian pari vuotta sitten).

Termospöntön asennuksessa huomattavin ero oli vaimentimien painossa, alkuperäinen änkkäri painaa varmaan pii x uusi!
no , ilmankos ääni pääsee paremmin ulos
smile_org.gif
Ei se Termignonin rökäri mikään höyhensarjalainen ole! Petyin suuresti kun ruuvasin Termignonin irti ja vertasin alkuperäiseen (toki
se std painaa vielä reilummin) Voipi olla että on kehityksen paikka talven pimeinä tunteina!
tounge.gif
baaa.gif

Termospöntön asennuksessa huomattavin ero oli vaimentimien painossa, alkuperäinen änkkäri painaa varmaan pii x uusi!
no , ilmankos ääni pääsee paremmin ulos
smile_org.gif
Ei se Termignonin rökäri mikään höyhensarjalainen ole! Petyin suuresti kun ruuvasin Termignonin irti ja vertasin alkuperäiseen (toki  
se std painaa vielä reilummin) Voipi olla että on kehityksen paikka talven pimeinä tunteina!  
tounge.gif
baaa.gif
No juu ehkä tuli liioiteltua hieman, mutta huomattava painoero pöntöillä kyllä on.
Ruuvasin eilen akun kiinni ja käyttelin lämpimäksi (myös pyörän),hymyilytti vielä illalla sängyssäkin; jytinät meni suoraan suoneen
033102beer_1_prv.gif

Onneksi noi talven pimeet tunnit alkaa olla pääosin polteltu!

Hitsi, mun pyörää ei ole vielä koskaan käynnistetty suomessa... Pian tulee aika laittaa se tulille  
inlove.gif

Leovincen putki tuli ostettua. Saas nähdä koska asennan sen, ruiskuongelma pitänee ratkaista ja sisäänajo ajaa ennen ruuvaamista kuitenkin. Ja sitä ennen alusta pitää saada kohdalleen, elikkäs siihen puoleen keskitytään ennen pakoputkistoa...

[/URL]
normal_Leovince1_pakattu.JPG

Ihan turhaa vaihtaa tohon rööri  
wink.gif
Ennemmin kannattais laittaa rahat erilaiseen keulaöljyihin ja jousiin, iskareihin yms...
Kuka on sanonut, että mä vaihdan ton joskus tohon
tounge.gif

klipsis*
Ja sitä ennen alusta pitää saada kohdalleen, elikkäs siihen puoleen keskitytään ennen pakoputkistoa...
klipsis*

Eli ensin alusta, sitten tollaset hömpötykset vasta.

Alkuperäinen vaimenninyksikkö painaa muuten 12,5 kg, tuo kokonaisuus painaa noin 6,5 kg, eli oikein mukava kevennyshän tuossa kuvassa on
cool.gif

Back