Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkien valojen vilautus.Mikä ihme nappi on mulla on jammun ohjaustangossa lukee että pass... en ainakaan oo huomannu että siitä tapahtus yhtään mitään![]()
Rikkinäinen pitkien valojen vilautus.Pitkien valojen vilautus.
oon painanu sitä nappia mutta ei vaan tapahu mitään. siksi kysyinOlisko nopeampi ja helpompi painaa sitä nappia ja katsoa mitä tapahtuu kuin kysellä täällä. Tuskin se mikään Obaman punainen nappi on.![]()
VOITTAJA!!!oon painanu sitä nappia mutta ei vaan tapahu mitään. siksi kysyin![]()
oliko virrat päälläoon painanu sitä nappia mutta ei vaan tapahu mitään. siksi kysyinOlisko nopeampi ja helpompi painaa sitä nappia ja katsoa mitä tapahtuu kuin kysellä täällä. Tuskin se mikään Obaman punainen nappi on.![]()
![]()
Ähäps. Ettei olis pitkät rikki? Tää diagnoosihan on vielä ihan keskenVOITTAJA!!!oon painanu sitä nappia mutta ei vaan tapahu mitään. siksi kysyin![]()
![]()
Ekana oikein!!!![]()
Laita virrat ja valot päälle..oon painanu sitä nappia mutta ei vaan tapahu mitään.
^Jos ilman valoja ajavaa vastaantulijaa haluaa ja viitsii muistuttaa, niin ko. nappulalla on yllättävän paljon käyttöä..onkohan muuten tullut käytettyä ko. nappia ikinä, muistaakseni ei.. muuta kun sen verran jotain kaupan ikkunaa vasten että, toimii..
Kyl mä käytän sitä nappia. Käyttö tosin rajoittuu, niihin pariin syksyiseen kuukauteen, kun pimeällä ajelee, mutta kumminkin..onkohan muuten tullut käytettyä ko. nappia ikinä, muistaakseni ei.. muuta kun sen verran jotain kaupan ikkunaa vasten että, toimii..
Erittäin osuvasti sanottu.Pass tarkoittaa ohittaa ja monissa maissa on tapana ilmoittaa ohitusaikeesta vilauttamalla pitkiä. Suomessa sillä lähinnä varmistaa että ohitettava runttaa kaasun pohjaan kun menet rinnalle![]()
Ja on tullut käytettyä siihenkin, kun joku on lähtenyt ohittamaan vastaantulevaa autoa.^Jos ilman valoja ajavaa vastaantulijaa haluaa ja viitsii muistuttaa, niin ko. nappulalla on yllättävän paljon käyttöä..onkohan muuten tullut käytettyä ko. nappia ikinä, muistaakseni ei.. muuta kun sen verran jotain kaupan ikkunaa vasten että, toimii..
Tästä saa vastaukseksi todennäköisesti, vittuako siinä vilkuttelet mene mopos kanssa sinne laitaan ilmeen... viime kesänä tuli keskaria ja sormi osoitti laitaa kohti, kun joku kotilo joutui lopettamaan jonon ohittamisen kun ajelin keskellä omaa kaistaani..Ja on tullut käytettyä siihenkin, kun joku on lähtenyt ohittamaan vastaantulevaa autoa.
Ihan oikein, oppivatpahan olemaan.Tästä saa vastaukseksi todennäköisesti, vittuako siinä vilkuttelet mene mopos kanssa sinne laitaan ilmeen... viime kesänä tuli keskaria ja sormi osoitti laitaa kohti, kun joku kotilo joutui lopettamaan jonon ohittamisen kun ajelin keskellä omaa kaistaani..Ja on tullut käytettyä siihenkin, kun joku on lähtenyt ohittamaan vastaantulevaa autoa.