• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä on mielestäsi VAKIO mp

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tehtaanhihnalta ja maahantuojan jälleenmyyjän putiikista ulostyöntökuntoinen on vakio.

tai itse ulkomailta tuotu ja muuttamaton tieliikennekuntoinen, mikäli on kilpiin tarkoitus laittaa.

vakioisuus häviää kun putki vaihdetaan. vakiossa on se vakioputki.

renkaat saa vaihtaa, ne ovat kulutusosia ja jarrupalat ja polttimot, mikäli ovat samankaltaisia kuin alkuperäiset.
Näillä linjoilla mennään.

Vakio on tehtaalta tuleva hyväksytysti maahantuontikatsastettu pyörä. Maahantuojan tekemät "kampanjamallit" (esim. monster zx10r) eivät MUN mielestä ole vakiopyöriä. Niitä on silloin muutettu vaihtamalla alkuperäisiä osia.
Aivan koska se ei ole VAKIO
smile_org.gif

Vakio on tehtaalta tuleva hyväksytysti maahantuontikatsastettu pyörä. Maahantuojan tekemät "kampanjamallit" (esim. monster zx10r) eivät MUN mielestä ole vakiopyöriä. Niitä on silloin muutettu vaihtamalla alkuperäisiä osia.
Aivan koska se ei ole VAKIO  
smile_org.gif
Hmm mielenkiintoista.

Eli jos massatuontantomallista eroavan limited editionin osat pannaan tehtaalla paikalleen vehje on vakio, mutta jos samat osat pannaan valmistajan siunauksella maahantuojalla paikalleen se ei ole vakio ?

Oletko koskaan ajatellut että pyörät ei lähde tehtaan portista "napista käyntiin" kunnossa kuitenkaan vaan ainankin euroopan maahantuonti saa napoa niitä jonkin verran kasaan kun ne kaivetaan kirstusta ulos ?

Itse näkisin että kaikki minkä on saanut uutta ostaessa lisävarustelistalta ruksattua ja menee aikanaan museokatsastuksesta läpi on vakio, tai ennenminkin alkuperäinen.

Mikä tahansa varusteltu tai varustelematon malli, joka sellaisenaan
( kenties pakollisia maavarusteita lukuunottatta ) on tehtaan tuo-
tanto-ojelmassa. Sillä ei ole mitään merkitystä, tuleeko se paloina
vai kokonaisena, se puoli liittyy logistiikkaan.

Back