Pieni galluppi:Mikä on mielestäsi huolto ystävällisin pyörä teho haarukassa 140-200hv.Esim ventiilin säätö,katteiden irrotus,elektroniikka yms.Mikä on teho pyörien volvo amatson tee se itse miehille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hei nyt puhuttiin tehohaarukassa "140-200hv"Raisu!
Busassa on "tiheät" mutta helpot huollot. Idän viisas insinööri on miettinyt pyörän (ainakin omasta mielestä) todella helppohoitoiseksi; kaikki tarvittavat sisäelimet on helposti purettavissa huoltoa tehdessä ja tilaa on reilusti. Suosittelen!Kyllä mahtaa olaa Yammu parhaasta päästä.. Eli jos muuten tykkää Rytkösestä, niin siinä on se peli huollon puolesta.
Mulla on Busa, mutta se on kyl aika paljon tiheämmin huollettava peli.
Niin. Totta kyllä turiset... Ainoa joka Bussen huolloissa "harmittaa" on tosiaan se tiheä tahti... Toisaalta silloin kyllä pyörä elää pitkään...Busassa on "tiheät" mutta helpot huollot. Idän viisas insinööri on miettinyt pyörän (ainakin omasta mielestä) todella helppohoitoiseksi; kaikki tarvittavat sisäelimet on helposti purettavissa huoltoa tehdessä ja tilaa on reilusti. Suosittelen!Kyllä mahtaa olaa Yammu parhaasta päästä.. Eli jos muuten tykkää Rytkösestä, niin siinä on se peli huollon puolesta.
Mulla on Busa, mutta se on kyl aika paljon tiheämmin huollettava peli.![]()