G
Guest
Guest
Ei mitään etukäteen päätettyä rajaa.Mitä vähemmän sen parempi. Nykyinen 1100 zzr oli 45 tonnia ajettu kun ostin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se suurinpiirtein 15% on. Eli n. 10% enemmän kuin käteisalennus 5%, joka on kait aika normaalia.Toinen edullinen tapa on ostaa ajamaton ylivuotinen. En tiedä, paljonko Suomessa niistä helpottavat, täällä meilläpäin niistä tippuu helposti jopa 15 - 20%.
Tuon logiikan mukaan pitäisi ostaa keväällä uusi pyörä, vaihtaa se heinäkuussa uuteen (20 tkm) ja vielä kerran syyskuussa (seuraavat 20 tkm). Sitten jo pääsisikin seuraavan kauden juuri ja juuri korkkaamaan tällä kolmannella vehkeelläJa mulla on sellainen raja, etten yli 20.000 km ajetulla ajaitse tosin olen pitänyt rajana et yli 20 tkm ajettua en osta. Nykyisen kanssa päästiin reippaasti jo tuonkin alle
.![]()
Onhan se tietysti paljon jos ajaa Eiranrantaa päästä päähän kerran illassa, mutta jos oikeasti mopolla ajaan vähänkään pisempiäkin ajoja ja huoltaa normaalisti, niin tuo 100tkm ei ole matka eikä mikään nykypäivänä, kun kyseesä on vieläpä nykyaikaiset öljyt.Tuossakin on puolet liikaaJa mulla on sellainen raja, etten yli 20.000 km ajetulla ajaitse tosin olen pitänyt rajana et yli 20 tkm ajettua en osta. Nykyisen kanssa päästiin reippaasti jo tuonkin alle
.![]()
![]()
... ja paino tuossa on ensimmäisellä sanalla. Ne ny vaan riisuu sen powercommanderin, yms ennen myyntiä, jolloin voi syntyä näitä outoja ilmiöitäperuspyörällä vastaan ennen 100tkm.