Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä 250 kgMulla lukee omamassa rek.otteessa 260 kg.
No voi vddu mähän annan sulle mutkapätkillä kuski+pyörä ainaskin 50 kg tasotustaTäällä 250 kgMulla lukee omamassa rek.otteessa 260 kg.
Heh, no kuski on sen rapiat 60kg ja pyöränkin omamassasta varmaan tolla devilin kokorännillä kadonnut muutama kilo.No voi vddu mähän annan sulle mutkapätkillä kuski+pyörä ainaskin 50 kg tasotustaTäällä 250 kgMulla lukee omamassa rek.otteessa 260 kg.![]()
Aina vaan pahenee ...Heh, no kuski on sen rapiat 60kg ja pyöränkin omamassasta varmaan tolla devilin kokorännillä kadonnut muutama kilo.No voi vddu mähän annan sulle mutkapätkillä kuski+pyörä ainaskin 50 kg tasotustaTäällä 250 kgMulla lukee omamassa rek.otteessa 260 kg.![]()
Mut sä oot sit siel tiellä niin saatanasti nopeempi, mä voitan vaan essonpaarissa kun katellaan lukujaAina vaan pahenee ...![]()
Mitäs jos sillä pyörällä ajaa yleisesti kaks eri painoista ihmistä?Miksei kuskin paino vaikuta vakuutuksiin, samalla tavallahan se huonontaa ajo-ominaisuuksia kun muukin turha paino?
Jännä juttu... mulla lukee otteessa tuo teho-paino-suhdeMutta ainaki mun käsittääkseni vakuutuksiin vaikuttaa tuo kuivapaino....
Ainakin oman pyörän vakuutukset laskettiin 217kg mukaan...
Pitääpä tarkistaa. Sillon ku kävin noita laskettamassa ni ku muija näytti sitä monitorilta sitä laskettua vakuutusta ni siinä oli 217 kg lyöty painoksi...Jännä juttu... mulla lukee otteessa tuo teho-paino-suhde
129kW / 248kg = 0,52 kW/kg. Luulisin, että tuo vakuutus on laskettu otteessa ilmoitetun teho-paino-suhteen mukaan.
Myös minä uskon et laskeminen tapahtuu tämän mukaan.Jännä juttu... mulla lukee otteessa tuo teho-paino-suhdeMutta ainaki mun käsittääkseni vakuutuksiin vaikuttaa tuo kuivapaino....
Ainakin oman pyörän vakuutukset laskettiin 217kg mukaan...
129kW / 248kg = 0,52 kW/kg. Luulisin, että tuo vakuutus on laskettu otteessa ilmoitetun teho-paino-suhteen mukaan.
Vaikutta miten busan omapainoon/vakuutusmaksuihin ?Ei sen pidäkään vaikuttaa, koska Busa lähtee viivalta paljon paremmin kuin tonnigixxeri ja Zetori kusee ne kaikki. Se on fakta.
Joo tosiaan kyllä mullaki on otettu tuon 248kg mukaan. Eli se muija toimistossa teki näppäilyvirheen siinä ku se näytti mulle sen ennakkoarvion...Pitääpä tarkistaa. Sillon ku kävin noita laskettamassa ni ku muija näytti sitä monitorilta sitä laskettua vakuutusta ni siinä oli 217 kg lyöty painoksi...Jännä juttu... mulla lukee otteessa tuo teho-paino-suhde
Voi tosin olla että tuota lopullista todellista vakuutusta tehtäessä on mahdollinen virkailijan virhe korjattu...
Tarkistetaan........
Taitaa kasawika vaan käydä hermoon tai lääkkeet loppu.......Vaikutta miten busan omapainoon/vakuutusmaksuihin ?Ei sen pidäkään vaikuttaa, koska Busa lähtee viivalta paljon paremmin kuin tonnigixxeri ja Zetori kusee ne kaikki. Se on fakta.![]()