• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mikä on hauskinta mitä olet pyöräsi kanssa tehnyt?

Tähän mennessä parasta on ollut Ahveniston radalla köröttely.  
biggrin.gif

Pitkään harkittuani tulin siihen tulokseen et ehkäpä parasta on ollut se kun heittäydyttiin molemmat pitkäkseen n. 100 km/h:n vauhdista ja kumpikin pystyttiin jatkamaan matkaa pelkkiä pintanaarmuja saaneena. (Tämä siinä oli parasta) Todellista kumppanuutta!
tounge.gif
Kokemuksena avartava ja huikaiseva, mut en uusintoja kyllä kaipaa.
tounge.gif

Harrastin seksiä radalla +300km/h vauhdissa.
Kuulostaa aika hätäiseltä aktilta. Itse tykkään et ajan kanssa vehdataan. Mulla on vaan ongelma, kun en tiedä onko mun pyörä tyttö vai poika, enkä tykkää poikaseksistä, joten olen sen jättänyt sikseen pyörän kanssa ja käyttänyt seksiin ystävätärtä, josta tiedän et hän on naaras
tounge.gif
biggrin.gif
inlove.gif

Kyllähän ne kevään ensimmäiset ajot aina parhaita on. Joskus vielä kun lumipenkat vierustavat katuja...
wink.gif
Tietää että on koko kesä aikaa pärtsätä!

leirikoulussa (n. 14-15v) mopolla tytön kyydittäminen, kun sen nipat painoi aina välillä t-paitojen läpi selkääni.
Tuosta tulikin mieleeni muistoja kultaiselta 80-luvulta. Kyyditsin kerran valoisana kesäyönä kaksi tyttöä Porvoosta Isnäsiin Tunturi Supersportillani (itse olen matkan varrelta, Sannaisista kotoisin (jonne olen muuten paluumuuttamassa nyt kesällä)).

Toinen tyttö istui edessä, toinen takana ja minä keskellä. Ujohkona 15-vuotiaana en nyt oikein tiennyt miten olla kun minua hiplattiin monestakin suunnasta... lie mopon tärinät kuumentanu muutakin kun sylinteriä. Kivaa oli, paitsi että seuraavana aamuna huomasin että Tunan takaiskarit olivat hieman vääntyneet. Mutta oli se sen arvoista.

Nykyaikana se eka kerta kun Hondan mittariin kellottui 250km/h autobaanalla oli varsin siistiä, kuten eurooppamatkailu muutenkin.

/MarcusB

Tyyni ja hiljainen alkavan syksyn yö. Ei juuri liikennettä, ilma on kostea ja hajuja täynnä. Yksinäinen tievalo vanhan maitolaiturin kupeessa räpsähtää sammuksiin syöksyessäni mutkasta suoralle. Pakoääneen herännyt maalaistalon emäntä mutisee jotakin isännän laktoosi-intoleranssista, kääntää kylkeä ja nukahtaa uudelleen ilmaan nousseiden lehtien laskeutuessa takaisin pientareelle. Neloskoneen riemunkiljahdukset kuuluvat vielä vaimeasti katulampun syttyessä uudelleen.

Kyllä se vaan on lämpimällä kelillä hyvillä maisemilla varustettuja mutkapätkiä ajaminen. Ehkä koko ilmiö sitten kuitenkin, se tietty yhteisöllisyys (se huoltsikalla patsastelu...
033102bebe_1_prv.gif
).

Yksittäisenä viimeaikaisena hailaittina eräskin tietty hemaiseva kyytiläinen joka oli ekaa kertaa jonkin muun kuin mopon kyydissä kommentti: "Aikas jees, kyllähän tuota vois harrastaa enemmänkin..."
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kuten jo muutama muukin ilmoittanut, ajelu Ahveniston radalla. Erityisesti hetki, kun sai ensimmäisen kerran polvipalat laahaamaan maata mutkissa. Oli kuin neitsyyden menettisi.

2päällä muna-asennossa noin 120 mittarissa, siinähän repeilee jo itsekin
biggrin.gif

Mutta mutkateistä ne parhaat muistot toistaseks on jääny nykyisellä laitteella.

Lomamatkalla jossakin suomessa! Kuunnella kauniin järven rantaan parkkeeratun mopon hiljalleen napsahtelevan jäähtyessään. Samalla kun itse keität kahvit trangialla ja aurinko paistaa.

Enpä oikeastaan hienompaa filistä ole mielestäni prätkä reissuilla kokenut.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja nautiskellaan

Varmaan parasta pyörän kanssa on ollut kauden ensimmäinen ajo pitkän talven jälkeen 350km talvisäilöstä kotiin. Sanoinkuvaamattoman hyvä tunne päästä pitkästä aikaa tien päälle ihan motoristin-oikeasti.
sport05.gif

Back