• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä olisi sopiva rangaistus MP-varkaalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2jorma2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
NYT saa leikkiä diktaattoria! Lain saa unohtaa ja käyttää mielikuvitusta. Itse määräisin varkaalle pakkolainan jolla korvataan kalusto ja aiheutettu v*tutus runsain määrin. Pakkolainan hän maksaa takaisin yhteiskunnallisesti hyödyllisessä pakkotyölaitoksessa minimi palkalla. Lisäksi hänet viedään joka sunnuntai kirkon eteen häpeä paaluun kunnes laina on maksettu.

Jalkapuihin ja kivitettäväksi
mad.gif

Muuten ketjun aloittajan kanssa samaa mieltä,mutta häpeä-rangaistus kuulostaa keski-ajan homojen esileikiltä.
Miksi kirkon pitää saada osuus varastetusta tavarasta?

Sakot ja ehdollinen vankeus,jos aikaisempia rikoksia.En ole niin sadisti,että haluaisin kiduttaa ihmistä mitättömän varkauden takia.Jos olisi mun mopo,niin voisin toki kyllä antaa turpaan aika lujaa.Pitäisi tietenkin olla sellainen varas jolle tällainen "nettikovis" pystyy antamaan turpaan
wink.gif

Sakot ja ehdollinen vankeus,jos aikaisempia rikoksia.En ole niin sadisti,että haluaisin kiduttaa ihmistä mitättömän varkauden takia.Jos olisi mun mopo,niin voisin toki kyllä antaa turpaan aika lujaa.Pitäisi tietenkin olla sellainen varas jolle tällainen "nettikovis" pystyy antamaan turpaan  
wink.gif
Joo provot erikseen kun kysytään sopivasta rangaistuksesta.
Suhteessa rikkeeseen kuitenkin, ehdonalainen on hyvä.
Voitas Suomessa kuitenkin petrata tota "luvaton käyttöönotto" pykälää siten, että oli ajoneuvo mikä hyvänsä, aina istutaan muutama viikko.
Kyllä sitä äkkipikastuksissaan vois kerran tempasta kuonoon, mopo ei kuitenkaan oo mikään pyhä lehmä että sen takia ei kannata toista kiduttaa.

Taitaa nuo varkaat useimmiten olla miespuolisia, joten mitäs jos valtio antaisi varkaan jollekin karskimman puoleiselle vähemmistöön kuuluvalle korstolle "luvattomaan käyttöön".
033102ass_1_prv.gif

No jos mopot on pippelin jatkeita niin eikse olis sopiva rankasu, että otettais jatkeen verran kaverin vehkeestä pois?

Back