Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ei mitenkään. No onhan meissä ihmisissäkin transuja ja bi-seksuaaleja. Aina kompromissi...
Myi enska pois osta ihka aito crossi. Säästät vakuutuksissa ja voit ostaa niillä rahoilla vaikka pussillisen mäntiä crossiin.
Ei ku oikeasti. Molempia ei voi samaan mopoon saada. Ja miksi edes pitäisi.
Oon kyllä täsmälleen samaa mieltä Hyvää kompromissiä ei ookkaan.Mopo voi olla hyvä soralle/metsään tai kadulle mutta ei molempiin.Tää on tietysti vaan henk.koht mielipide.
Itsellä ongelman ratkaisuna on kaks mopoo....
Busa ja Gas Gas EC 300
noo..nyt jos pitäisi valita multipurpose weapon kesän ja talven rientoihin , maantielle, radalle, soralle, spååriin... minun valintani olisi varmaankin KTM 525 EXC...tai siis olen jo valinnut!
kaksilla vanteilla ja kaksilla jousilla ja shimmauksilla tuosta tekee helposti
kesällä:
-katupyörän jolla vedetään rataa kovempaa kuin katukuskit uskookaan..pikkuteilla pelimies ajaa helposti kasia superkyykkyjen ympärillä.
-samalla alustalla onnistuu piipahtaminen tai vaikkapa isaaminenkin supermotoradalle!
-krossin/enskan/jääratapelin talveksi riipppuen sitten mielihaluista. toki minun tapauksessa vaatii omat alustan modaukset talvelle ja kesälle.
niille jotka arvostavat papatusta, ääntä ja mekkalaa niiin tuossa pelissä tulee tuokin feelispuoli hoidettua ..jos prätkän äänellä saisi..niin yksimukskisella ei pitäisi kärsiä puutoksesta!
hoitoa, hoivaa ja huolenpitoahan tuo pyörä tarvitsee suht paljon verrattuna muihin vastaaviin...mutta se on sen väärtti!
tuollainen 525 on/olisi omiaan nopeilla mikroautoradoilla tai ahvenistolla...ja ennen kuin hymähdätte mikroautoradalle..käykää kokeilemassa...vaikkapa vain mopolla...
Jos pitäisi rajoittaa prätkien lukumäärä yhteen, niin varmaan myisin bladen ennen kåtkåtinta!
Pappalla on ollut useampi pärrä, nytkin sekalainen seurakunta tallissa huolettavia, mutta kyllä se mielleinen joskus tulee eteen kun tarpeeksi koeajoja tahkoaa.Kaikkilla pärrillä hyvät ja huonnot puolensa.