• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä mopo/kevari tapahtuma

vaan körötellään vaan keskellä tietä tukkeena!
hyvähän se on isommalla pyörällä sanoa.. teillä ei varmaan koskaan ole ollut mitään 50cc laitetta?
Tossa tais olla pointtina se että mopolla pitäis ajaa pientareella, ei keskellä.
Mutta mitä ite oon nähny niin kyllä sitä yleensä osataan ajaa reunassa. Että mulla ei oo sen puoleen mitään valittamista  
biggrin.gif
Juu, tervetuloa turkuun vaan katsomaan. On enemmän sääntö, kuin poikkeus että ajetaan keskellä tietä!
confused_orig.gif

Itsekin omistin aikoinaan mopon(suzuki pv). Vaikka kulkua olisi riittänyt enemmän kuin laki sallii, niin silti ajoin tien reunassa!
Annoin autojen ihan suosiolla ohittaa, enkä ruvennut tekemään kiusaa!

"Mikä tätä nykynuorisoa oikein vaivaa?"
eek.gif

Edit: Niin ja tarkoitin nimenomaan, että autoja eivät päästä ohittamaan.
Pyörällähän ei kauheasti ole vaikeuksia ajaa ohi!
biggrin.gif

vaan körötellään vaan keskellä tietä tukkeena!
hyvähän se on isommalla pyörällä sanoa.. teillä ei varmaan koskaan ole ollut mitään 50cc laitetta?
Tossa tais olla pointtina se että mopolla pitäis ajaa pientareella, ei keskellä.
Mutta mitä ite oon nähny niin kyllä sitä yleensä osataan ajaa reunassa. Että mulla ei oo sen puoleen mitään valittamista  
biggrin.gif
Juu, tervetuloa turkuun vaan katsomaan. On enemmän sääntö, kuin poikkeus että ajetaan keskellä tietä!
confused_orig.gif

Itsekin omistin aikoinaan mopon(suzuki pv). Vaikka kulkua olisi riittänyt enemmän kuin laki sallii, niin silti ajoin tien reunassa!
Annoin autojen ihan suosiolla ohittaa, enkä ruvennut tekemään kiusaa!

"Mikä tätä nykynuorisoa oikein vaivaa?"
eek.gif

Edit: Niin ja tarkoitin nimenomaan, että autoja eivät päästä ohittamaan.
Pyörällähän ei kauheasti ole vaikeuksia ajaa ohi!
biggrin.gif
Täälä onneks suurin osa mopoilijoista on tajunnut sen että mopolla ajetaan reunassa.
Mutta kyllähän tääläkin niitä poikkeuksia on.
Mutta pahimpia on ne jotka ajaa fiiliksissä 40 alueella autojen ohi, vakio mopolla. Eli sillain että mopo menee vasemmalle kaistalle, sitten siinä auton vierellä varmaan 300m matka ja sitten ollaankin jo menty ohi
biggrin.gif
Ja sitten se mopoilija luultavasti kääntyy seuraavasta risteyksestä, ja muutenkin se auto ottaa sen mopon, seuraavassa risteyksessä kiinni.

Mutta
thumbs-up.gif
Tampereen mopoilijat, jos ajatte paremmin kun muualla. Ja kyllähän osalle mopoilijoista tääläkin kuuluu
033102ass_1_prv.gif

Back