• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä moottoripyöräilyssä on tärkeää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goddess
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä moottoripyöräilyssä on tärkeää? -

• vapaus ("Kukaan ei mua määrää!")

Ääniä: 0 0,0%
  • uudet kaverit ("Vitsi, kuinka makeita tyyppejä tapasin.")

• hitaus ja kokemus ("Kyllä luonto tuoksuu ihanalle visiirin läpi.")

• nopeus ja kokemus("Ihana kumin/gason haju radalla!"Jäihän se valoihin")

• elämykset ("Näin sen xxx ja tein tän yyy. Voin kertoa lapsenlapsille.")

• tapahtumat ("Olin muuten zzz-ajoissa. Hienoa oli!")

• pako arjesta ("Huutakoon ukko/akka. Mä meen!")

• status ("Katsokaa köyhät! Mulla on, mutta teillä ei.")

• jokin muu, mikä

• Ääniä yhteensä
    0
Pako arjesta, parasta terapiaa pieneen ja vähän isompaakin ketutukseen, ylipäänsä saa paremmalle mielelle, jokakerta.

uudet kaverit ("Vitsi, kuinka makeita tyyppejä tapasin.")
062802jumpie_prv.gif

:orgmp:pako arjesta parasta täs hommas.toiseks toi et ku laittaa potan päähän muu maailma sulkeutuu ulkopuolel .

Paha sanoa, että mikä nuista painaa kaikkein eniten. Kai se sinne elämyksen suuntaan kaatuu, mutta kyllä minä koen olevani jotenkin vapaampi silloin, kun olen mopolla reissussa. Moporeissuilla pääsee elämään pikkuisen boheemimpaa elämää; niin ainakin koen. Tosin en minä muutenkaan mitään toimistorotan elämää elä.

Kaikkein tärkein juttu on toukokuun eka reissu täältä napapiiriltä etelään. Siihen loppuu minun talvi ja talven kiireet. Siellä kun viikon pyörii kavereita moikkaillen ja muutaman tuhatta kilometriä kruisien, niin kyllä rypyt oikenee. Stressikäyrä kääntyy laskuun saman tien, kun pääsen Rovaniemen keskustan eteläpuolelle. Siinä oikein tuntee kuinka ajoviima tempoo olkapäiltä ylimääräisen painolasti. Se on hienoa, kuten moottoripyöräily muutenkin!!

Kyllä toi vapaus mun mielestä se joka houkuttelee, toki muitakin syitä, uudet kaverit ja vauhti pitää mielen kirkkaana, vaikka munkin kohdalla elämä alkaa olla ehtoo puolella, niin onneksi toi korvien väli alkaa olla siinä murkku vaiheessa.
062802moto_prv.gif

Vastasin "pako arjesta", vaikka aika moni muukin olis käyny. Tuo voi kuitenkin olla lähimpänä, onhan se vaan nii v***n hienoo hypätä kesällä pyörän selkään ja lähtee mittailemaan maaseutuja
062802moto_prv.gif
Näin talvella meinaa välistä kuolema tulla, kun ainoo "pakokeino" seisoo tallissa peiton alla kesää odottamassa...
sad_orig.gif

Vastasin "pako arjesta" vaikka lähes kaikki noista muistakin vaihtoehdoista täsmää minuun.
Sitten tietysti ajamisen fiilis on tärkeä myös.

Vastakkaisesta sukupuolesta en juurikaan välitä huonojen kokemuksien vuoksi, ei kuitenkaan johdu pyörä asioista. Ei motoristit ja ei tutut ovat yleensä kuin savua ajaessani.

Pistin rastin kohtaan pako arjesta, on noita aamuja ollut kun on töihin ajellessa tullut fiilis että jatkais vaan matkaa ja ajelis jonnekin... Tosin työn jatkuvuuden kannalta ei ehkä paras ratkaisu  
tounge.gif
Mutta on tuossa mp:llä paikasta toiseen siirtymisessä se oma viehätyksensä jota ei kotilolla saavuta, eipä kyllä sitten kesäisin tule ajettua metriäkään autolla vaan se joko seisonnassa tai muorilla lainassa. Kokoontumisajot pari kertaa kesässä ovat ikäänkuin lisukkeena vielä tuossa fiilistelyssä... Paljon paskemminkin vois rahansa sijoittaa, sanoinsin. Indeed... Have a good day  
wink.gif

Laitoin kohtaan "joku muu".

Kyllä tämä on niin mukavaa ja haastavaa
062802jumpie_prv.gif
. Opetella kokonaan uusi taito ja ylittää itsensä ja pelkonsa.

Kokemuksen myötä tästä nauttii aina vain enemmän. Kevättä ja ajeluita odotellen
sport05.gif

pit ruksata 'joku muu'..
no hommahan on mulle ainakii niinku ihan toinen maalima siellä peilin takana taikamaalimassa, siellon esittelykelvottomat tyypit, järjenköyhyyttä hipova ajaminen vaan ajamisen takia, lähes uskonnollisuutta lähestyvä mopon ropaaminen ja sit kaiken huipuks näil sivuil pörrääminen... onkohaa menny siniset ja punaset napit sekasin...

Back