• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä moottoripyöräilyssä on tärkeää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goddess
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä moottoripyöräilyssä on tärkeää? -

• vapaus ("Kukaan ei mua määrää!")

Ääniä: 0 0,0%
  • uudet kaverit ("Vitsi, kuinka makeita tyyppejä tapasin.")

• hitaus ja kokemus ("Kyllä luonto tuoksuu ihanalle visiirin läpi.")

• nopeus ja kokemus("Ihana kumin/gason haju radalla!"Jäihän se valoihin")

• elämykset ("Näin sen xxx ja tein tän yyy. Voin kertoa lapsenlapsille.")

• tapahtumat ("Olin muuten zzz-ajoissa. Hienoa oli!")

• pako arjesta ("Huutakoon ukko/akka. Mä meen!")

• status ("Katsokaa köyhät! Mulla on, mutta teillä ei.")

• jokin muu, mikä

• Ääniä yhteensä
    0
Kuten otsikko kysyy, mikä on sinulle mopoilussa tärkeää? Status vai elämys. Vastatkaa vapaasti, niin minäkin kysyin
062802jumpie_prv.gif

Pahan laitto, pakko kai vastata ensimmäiseen kahdeksaan että kyllä...
biggrin.gif
Kaikki nuo tuntuu löytävän tien ajatuksiin kypärän sisälle. Ja pieneltäkin ajolenkiltä voi löytää jo monta asiaa... Kesää taas odotellessa...
inlove.gif

Ehdottomasti elämys. Tosin egoni saattoi kasvaa huomattavasti, kun olin lukiomme ainoa (ja lisäksi tyttö), joka ajoi täysi-ikäisenä moottoripyörää eikä autoa. Uudet ykköset katsoivat kauhuissaan aina kun pärräsin samaan katokseen mopojen kanssa
033102bebe_1_prv.gif

Komppaan JinXiä siinä, että ajamisesta löytyy vähän kutakin vaihtoehtojen piirrettä (:

Pakko oli laittaa nopeus ja kokemus kun sulkuihin oli laitettu "ihana kumin ja gason haju radalla". Tulee aina mieleen lapsuuden reissut, isän kanssa katsomaan rr- ja crossi- kisoja kun 2t kaasut haisee!
thumbs-up.gif

Vauhdin ja vapauden tunne on moottoripyöräilyssä spesiaalia mun mielestä. Porukkahenki ja yheenkuuluvaisuuden tunne on myös harrastuksen mukavia puolia.

Pallottelin tuon vapauden ja elämyksen kesken ==> lopulta valitsin elämyksen. Voi vanhana muistella kun vuonna kuus olin ukrainan arolla yötä vanhassa ladossa ...
sport05.gif

Kokonaisvaltainen nautinto. Jokainen kaarre on erilainen, sää, fiilis, kanssaliikkujat muuttuvat koko ajan.

Ohittamisen ihanuus, tuuli keventää, tuivertaa kypärässä, koneen ääni kiihdytyksessä... haluaa mopon selkään !
062802moto_prv.gif

Vastaavan tunteen saa ainoastaan kun leijuu pehmeässä puuterilumessa ja kuuntelee suksien suhinaa lumen sisällä...
inlove.gif

Pakko sanoa vapaus, saa olla ihan yksinään omine ajatuksineen. Kukaan ei ole narisemassa takapenkillä koska ollaan perillä, milloin mennään kahville ja kiskomassa sisarustaan tukasta yms.

Ei tarvitse stressata, on vain minä ja maisemat jotka vaihtuvat matkan edetessä.

Ihan tuli kesää ikävä.

Kyllä se on aika paljon pakoa arjesta, seikkailun halusta, tarpeesta ropaa vanhoja pelejä, tavata vanhoja ja uusia kavereita ym.......

Pakko ottaa kantaa.

Kait nuo jokainen sattuu joteskin kohdalle vaikka valitsinkin ton jonkun muun.

Aika useinkin miettinyt, että mikä se pistää aikuisen ihmisen ajamaan avomopolla päämäärättömästi pitkin poikin maita ja mantuja.

Lähteä lomalle ja paahtaa satoja kilometrejä mutkasia lehmipolkuja jotta illalla ei pysty istumaan paikallaan kun syödessäkin vielä kallistelee ja nukahtaa istualleen ruokapöytään.

Kurkkia taivaalle ja pähkäillä, et sataakohan tänään vaikka tietää vallan hyvin, et sataa varmasti.

Kaupassa pyöritellä tarjousmakkara pakettia kädes ja pähkäillä minkä ottas ja mennä kotiin tilaamaan uutta takarengasta jolla pärjää taas pariviikkoa. Niinku tarjousmakkarallakin.

Aina sanonut kyselijöille, että eikän tää tosiaankaan ole alkuunkaan mukava tapa matkustaa, mutta helkkarin kiva!
062802moto_prv.gif

Kaitpa niitä pöllömpiäkin harrastuksia on...mut ei nytten tuu mieleen. Norsupoolo ehkä...
sport05.gif

Kai se tietynlainen vapaus on
smile_org.gif
. Vapaa menemään minne mieli tekee, vapaa nauttimaan siitä hetkestä ja vauhdin tunteesta.

Dääm, vika vaihtoehto ois pitäny olla "kaikki tai yhtä vaille kaikki"
wink.gif

vapaus tuli valittua, mutta käytännössä noi kaikki muutkin on yhtä tärkeitä
062802jumpie_prv.gif

Back