Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Supercorsa ei tule niin liukkaaksi ratapäivien jälkeen kuten esim. Dunlopin matalapaineiset. Matalapaineisia en suosittele kadulla käytettäväksi, toki ne siellä toimii ja parit renkaat tuli läpi ajettua.
Olenkohan ymmärtänyt eri valmistajien mallien jaottelun oikein.
Eli onko tässä itse nimeämissäni ryhmissä renkaat oikeissa ryhmissä ja suunnilleen vastaavat kuin muut ryhmän renkaat?
"Sporttinen katurengas":
Pirelli Corsa III
Metzeler Sportec
Michelin Power Pure
"Katulaillinen ratarengas":
Pirelli Supercorsa
Metzeler Racetec
Michelin Power One
Michelin Power Onelta on 4 versiota kuviollista rata COMPETION seosrengasta. Sekä yksi malli niin sanottu STREET versio.
En tiedä mitä eroa on tossa STREET versiossa, esim. Rataseos C:hen joka on kovin/kestävin. Epäilen että STREET versio lämpenee nopeammin ajossa, (ei välttämättä tarvi lämppäreitä).
tosta Dunlop QII kun mainitsit,niin tarkoititko
sitä Dunlop QRR,joka oli siinä mun alkuperäisessä viestissä/rengas ryhmässä? sillä oon ymmärtänyt että se Qulifier RR on ehkä vieläkin enemmän radalle suunniteltu kuin se Qualifier II
Supercorsa ei tule niin liukkaaksi ratapäivien jälkeen kuten esim. Dunlopin matalapaineiset. Matalapaineisia en suosittele kadulla käytettäväksi, toki ne siellä toimii ja parit renkaat tuli läpi ajettua.
Olet varmasti oikeassa, meinaan tarkemmin ajateltuna liukkauden olen havainnut vain takarenkaassa. Mutta tähän mennessä ajamani dunlopit etuset ovat olleet normipaineilla ajettavia. Onkohan niitä edes pienemmillä paineilla ajettavina vaikka olisivatkin ntec? Takarenkaassahan tuo matalapainerenkaan runko täytyy olla ihan erilainen, paljon jäykempi jotta kestää rasituksen.