Moi kaikille
oon harkinnut hankkia uudet sellaiset monikerrosseosrenkaat,joilla ois tarkoitus myös käväistä mahdollisimman paljon radalla ajelemassa siinä hitaassa luokassa/ryhmässä, ja haluan että kumit lämpenee mahdollisimman nopeasti,sillä en halua hankkia/käyttää mitään rengaslämmittimiä,ja oon ymmärtänyt että esim.noi Pirellin Diablo super corsa sc0/sc1/sc2 ja Metzeler Racetec k0/k1/k2,niin niille suositellaan käytettävän rengaslämmittimiä,sillä ne lämpenee niin hitaasti,
Niin onko kellään kokemusta näistä kumeista,vai onko nää kaikki yhtä hyviä/sopivia hitaaseen rataajoon,ajoin viime kesänä sellaisia 1,50 aikoja Ahvenistolla,ja tarkoitus ois yrittää
parantaa aikoja lähelle sinne 1,40 tienoille, haluaisin mahdollisimman turvalliset/pitävät kumit että uskaltaisin yrittää
parantaa niitä aikoja, kun sitä jatkuvasti pelkää että riittääkö kumissa pito. ja kun vaihtoehtoja on näin paljon niin en oikein osaa valita, ja kun sitä kuitenkin haluaa mahdollisimman hyvän vastineen rahoille.
kulutuskestävyys ei ole mulle niin tärkeä,vaihdetaan heti uudet kun pito loppuu, pyöräni on gsx-r750.
Tässä renkaat joita oon ajatellut.
Diablo corsa III
Diablo rosso corsa
Metzeler racetec K3
Dunlop Sportmax qualifier RR
Dunlop Sportsmart
Bridgestone BT 003
niin onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia näistä,kiitän kaikista neuvoista
Niin onko kellään kokemusta näistä kumeista,vai onko nää kaikki yhtä hyviä/sopivia hitaaseen rataajoon,ajoin viime kesänä sellaisia 1,50 aikoja Ahvenistolla,ja tarkoitus ois yrittää
parantaa aikoja lähelle sinne 1,40 tienoille, haluaisin mahdollisimman turvalliset/pitävät kumit että uskaltaisin yrittää
parantaa niitä aikoja, kun sitä jatkuvasti pelkää että riittääkö kumissa pito. ja kun vaihtoehtoja on näin paljon niin en oikein osaa valita, ja kun sitä kuitenkin haluaa mahdollisimman hyvän vastineen rahoille.
kulutuskestävyys ei ole mulle niin tärkeä,vaihdetaan heti uudet kun pito loppuu, pyöräni on gsx-r750.
Tässä renkaat joita oon ajatellut.
Diablo corsa III
Diablo rosso corsa
Metzeler racetec K3
Dunlop Sportmax qualifier RR
Dunlop Sportsmart
Bridgestone BT 003
niin onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia näistä,kiitän kaikista neuvoista