- Sijainti
- Keski-Suomi
Saa, varmasti saa!!![]()
Saikos tällä respektiä ympäri vuoden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa, varmasti saa!!![]()
Saikos tällä respektiä ympäri vuoden![]()
Melkein parikymmentävuotta oon yrittänyt respektiä kerätä erillaisilla mopoilla. Mutta kylmä totuus on, että edes mun vaimo ei tiedä kuinka isoja nuo muutamat kaksipyöräiset meillä on.
Tilastollisesti eniten maallikot kysyy "kuinka iso toi on" ja alan porukka "onko tullut paljon kilometrejä".
On se kamalaa kun pyörissä on niin pinellä kuutiot ja merkitään maallikosta epämääräisellä tavalla kuten 6, 10 tai 12.... Onkohan nuo kellonaikoja... Hei nyt kimpassa teettämään tarra OVH uutena. Ei tartte peraukisten enää kysellä mitä maksaa.
Sitten laitoin jo SpeedoHealerille sähköpostiviestiä. Voisivatko he tehdä sellaisen tsydeemin siihen digitaalimittarin asetuksiin, että kertoisi kilometrit vähintää viidelläviidellä. Saisi kuitenkin napsusta täkaisin oikeat kilsat kun myy pyörää tai käyttää huollossa. Miettikää mikä kunnioitus kanssamotoristien piirissä... Kohahdus kävisi keskiviikkoajelijoiden joukossa, kun saapuisin pölyisellä, pesemättömällä pyörällä, visiiri täynnä hyttysiä paikalle ja ilmoittaisin juuri saaneeni tälle kesää 100 000 km rikki. Voisin riihen rekkarin ympärille teettää kilven "platinium ass hole" sekä tietysti pinssejä samalla tekstillä... Hähää... Mä olisin kaikkien matkamotoristien idoli.
Taitaa kumminkin parhaiten saada lähikaupasta...Jossain lehdessä sanottiin että 250cc Qincqi:llä saa parhaiten piparii, torttuu ja kinkkuu.....
ihan ok. näk. peli. löytyyköhän mustana.Osta kuule suzuki gsx 1400, on kuulemma: Kyrväkäs tosimiesten mopo![]()
.. Jaa että kuka rispectin takia on pyörää ylipäätään hankkimassaJos ihan ekaa moottoripyörää on hankkimassa, niin tuskin busaa kannattaa hankkia. Ei meinaan rispectiä heru, mikäli tunaroi sen kanssa heti alkuusa. Hommaa joku "äijäcustom" vaikka. Semmoinen iso, missä on paljon kromia. Saa silläkin rispecrtiä ja pysyy paremmin hanskassa.
Noh jos piparia haluaa niin ihan viisasta sijoittaa ne pärstäänkyllä ne vähäset fyffet menee pärtsään
Tämä oli paras.Noh jos piparia haluaa niin ihan viisasta sijoittaa ne pärstäänkyllä ne vähäset fyffet menee pärtsään![]()