• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä merkki ja pyörä sopii?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyanide_main_485.jpg

Saikos tällä respektiä ympäri vuoden
biggrin.gif
Saa, varmasti saa!!
smile_org.gif

Melkein parikymmentävuotta oon yrittänyt respektiä kerätä erillaisilla mopoilla. Mutta kylmä totuus on, että edes mun vaimo ei tiedä kuinka isoja nuo muutamat kaksipyöräiset meillä on.
Tilastollisesti eniten maallikot kysyy "kuinka iso toi on" ja alan porukka "onko tullut paljon kilometrejä".
On se kamalaa kun pyörissä on niin pinellä kuutiot ja merkitään maallikosta epämääräisellä tavalla kuten 6, 10 tai 12.... Onkohan nuo kellonaikoja... Hei nyt kimpassa teettämään tarra OVH uutena. Ei tartte peraukisten enää kysellä mitä maksaa.
Sitten laitoin jo SpeedoHealerille sähköpostiviestiä. Voisivatko he tehdä sellaisen tsydeemin siihen digitaalimittarin asetuksiin, että kertoisi kilometrit vähintää viidelläviidellä. Saisi kuitenkin napsusta täkaisin oikeat kilsat kun myy pyörää tai käyttää huollossa. Miettikää mikä kunnioitus kanssamotoristien piirissä... Kohahdus kävisi keskiviikkoajelijoiden joukossa, kun saapuisin pölyisellä, pesemättömällä pyörällä, visiiri täynnä hyttysiä paikalle ja ilmoittaisin juuri saaneeni tälle kesää 100 000 km rikki. Voisin riihen rekkarin ympärille teettää kilven "platinium ass hole" sekä tietysti pinssejä samalla tekstillä... Hähää... Mä olisin kaikkien matkamotoristien idoli.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Yleistän nyt hieman, en suinkaan siis osoita tätä viestin aloittajaa kohtaan.

Mutta kyllä nykyää taitaa olla liiankin paljon näitä, jotka ostaa ensimmäisen pyörän ns. kavereitten tai rispektin takia. Ei moniakaan kiinnosta tosissaan pärräily vaan ostetaan sen takia että se on coolia. Vois sanoa että ottakaa sadepäivänä pyörä koeajoon, lähtekään pikatielle ajelemaan ja muutaman vastaan tulleen rekan jälkeen rankkasateessa, jos vielä on kivaa, niin sitten homma on räpylässä.

Ja jos rispekti tai pipari pitää hankkiä pärrällä, niin on sekin aika huolestuttavaa. Kumpi siinä loppujen lopuks saa rispektii/piparia, pyörä vai kuski.

Viestiketjun aloittajalle, ja miksipä ei muillekin, semmoin mielipide täältä Pirkanmaalta, että osta sellainen moottoripyörä, joka sopii parhaiten käyttötarkoitukseesi. Iso ja tehokas moottori on kiva juttu, mutta samalla tulee myös painoa. Itse tykkään ajaa kevyillä laitteilla, koska niillä on helpompi kurvailla ja pitää hauskaa
062802moto_prv.gif

Olen kokeillut 1002cc sporttipyörää, mutta nämä matkaendurot ja supermotot on kyllä mun juttu, kyytiläisen kuskaamisen kyllä saa unohtaa.

"anarkistinen ylipappi"

Jos ihan ekaa moottoripyörää on hankkimassa, niin tuskin busaa kannattaa hankkia. Ei meinaan rispectiä heru, mikäli tunaroi sen kanssa heti alkuusa. Hommaa joku "äijäcustom" vaikka. Semmoinen iso, missä on paljon kromia. Saa silläkin rispecrtiä ja pysyy paremmin hanskassa.
.. Jaa että kuka rispectin takia on pyörää ylipäätään hankkimassa
omg.gif
?!?....

tiedän moniakin, syitä hankintaan muitakin kun se autuas vapaus.

sama juttu autojen kanssa (ainaki melkein), se on niitä m...n jatkeita, naisilla toki harvemmin
smile_org.gif

Back