• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä merkki ja pyörä sopii?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vaikuttaa motoristit olevan kovin kateellista sakkia, sijoittanen fyffet autoon ennestään niitähän oli kaksi kappaletta  
biggrin.gif
Ei oo kovin hääppösiä autoja, jos joutuu 15k€ "sijoittaa".
No saahan sillä pari kiloa pakkelia, wunderbaumin ja vähän käytetyt talvirenkaat.
biggrin.gif
Kyllä sillä jo jotain Nissaneita ja lumikolatuuninkeja saa. Talvihan on tulossa ja aurausta tarvitaan.

Osta vaikka jopo ja ajele aatamin asussa, siinä ainoossa hyvin istuvassa nahkapuvussa, ni johan rupee päät kääntyilemään.
biggrin.gif

Ja jos ei piparia tule ilman pyörää, kannattaa ne 15 tonnia sijottaa vaikka Jylhän klinikalle ennemmin ku pyörään.
Ja koska olet päättäny ostaa pyörän, siihen on vaikee antaa neuvoja, koska mikä mun mielestä on hyvä, voi tuntua täydeltä paskalta sun lapasissa. Ja jos ei koeajoja heru, niin vaihda ihan suosiolla liikettä. Ainakin täällä pks olen aina päässyt kokeilemaan pyörää mikä on kiinnostanu. Yleensä missä tahansa liikkeessä jos ei saa palvelua, kannatta ottaa yhteyttä liikkeen omistajalle tai johtajalle(iso liike, jobbarit on sitten toinen asia). Palvelua alkaa yleensä tulemaan, kun myyjän kanssa käydään toimenkuva läpi pomon toimesta.
smile_org.gif

Onnea etsintään!

Ja koska olet päättäny ostaa pyörän, siihen on vaikee antaa neuvoja, koska mikä mun mielestä on hyvä, voi tuntua täydeltä paskalta sun lapasissa. Ja jos ei koeajoja heru, niin vaihda ihan suosiolla liikettä. Ainakin täällä pks olen aina päässyt kokeilemaan pyörää mikä on kiinnostanu. Yleensä missä tahansa liikkeessä jos ei saa palvelua, kannatta ottaa yhteyttä liikkeen omistajalle tai johtajalle(iso liike, jobbarit on sitten toinen asia). Palvelua alkaa yleensä tulemaan, kun myyjän kanssa käydään toimenkuva läpi pomon toimesta.  
smile_org.gif

Onnea etsintään!
Eihän tää kaveri ollu oikeesti ostamassakaan pyörää. Mitäpä sitä tänne kateellisten sakkiin tulisikaan...kunhan vedätti vain!

oikee pärtsä löytyy kyllä. huhtikuussa -07 ajetaan 2pyöräsellä
oli se 600 tai ihan mikä vehe sitten sattuukin

Pääasia et ostaa pyörän josta diggaa..Vit**ako sil o väliä mitä muut ajattelee...
Juuri näin
bowdown.gif
Ensipyörä oli Revere ja se vaihtu tällä viikolla neljän kauden ajojen jälkeen Burgmaniin hyvin yksinkertaisesta syystä - halusin paaaljon lisää ajamisen mukavuutta ja pitää sanoa että onnistunut oli valinta
sport05.gif

Olisit ottanut isomman burgmannin, 400 on liian tossu, minusta ainakin. Olen nimittäin testannut. Onhan skoodisohvat omalla tavallaan kivoja, mutta kyllä tehoa pitää olla senverran ettei ihan tuskastu, 50hp nyt ainakin. Iso Burgman ja yks toinen lienee ainoita skoodeja joista tuo lähtee. Itse ajelen laukullisella Reverellä eli Deauvillellä, minusta ajomukavuus mainio. Joku custom sohva satula vielä, niin aijai. Isolla Burgmanilla toki voisin myös ajella.
blush.gif

Jos etsit käytettyä pyörää ja vähän erikoisempaa merkkiä, niin osta vaikka Bimota. Ei niitä tule vastaan edes joka toinen päivä.

Mä kans kerrain hain itelle, siis mulle itelle, vitusti rispektii ja piparii. Kaverit sano bujahasa on maailman nopein ja sil saa piparii ja kakkosta niin paljo ku haluu. Ku mul oli just 15 donaa löysää taskus, ni ostin hujabasan.

Vittu mitää oo saanu paitsi turpaan noilt kilosilt kiksereiltä. Ainaki bomber sanoo silleen, ja lisäks et emmä mitää piparii bajahusal saa. Ei kantsi ees ostaa ku ei voi ajaa ku suoraan.

shaun.gif
Paljon hauskoja  mutta tää on paras!  
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

6 satasta ei ainakaan kannata ostaa, jos oma ego kaipaa rispektiä.Kyllä se melkein menee Busa,Zetori linjalle.Toki niistäkin pitää raapia vakioputket alkuunsa helevettiin,ettei kuulosta jäätelökoneelta ja juttu menee päin helvettiä.
Tämmöisiä kysymyksiä
1. Montako kilometriä ajoit 6 satkullasi ilman Yoshimuraa.
2. Montako ZZR-1400 löydät kaupasta alle 15 000 euron.
3. Mikä sulla on mennyt päin helvettiä kun vaihdoit Yoshimuran penkin alle.
5. Jos laitan minivilkut, saanko pildeä ABC:ltä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kannattaa alkuun hankkia heti tämmönen, saa rispektiä aivan taatusti ja on huomion keskipisteenä jopa silloinkin kun ei halua, arvelen:
871.jpg

Melkein parikymmentävuotta oon yrittänyt respektiä kerätä erillaisilla mopoilla. Mutta kylmä totuus on, että edes mun vaimo ei tiedä kuinka isoja nuo muutamat kaksipyöräiset meillä on.
Tilastollisesti eniten maallikot kysyy "kuinka iso toi on" ja alan porukka "onko tullut paljon kilometrejä".
On se kamalaa kun pyörissä on niin pinellä kuutiot ja merkitään maallikosta epämääräisellä tavalla kuten 6, 10 tai 12.... Onkohan nuo kellonaikoja... Hei nyt kimpassa teettämään tarra OVH uutena. Ei tartte peraukisten enää kysellä mitä maksaa.
Sitten laitoin jo SpeedoHealerille sähköpostiviestiä. Voisivatko he tehdä sellaisen tsydeemin siihen digitaalimittarin asetuksiin, että kertoisi kilometrit vähintää viidelläviidellä. Saisi kuitenkin napsusta täkaisin oikeat kilsat kun myy pyörää tai käyttää huollossa. Miettikää mikä kunnioitus kanssamotoristien piirissä... Kohahdus kävisi keskiviikkoajelijoiden joukossa, kun saapuisin pölyisellä, pesemättömällä pyörällä, visiiri täynnä hyttysiä paikalle ja ilmoittaisin juuri saaneeni tälle kesää 100 000 km rikki. Voisin riihen rekkarin ympärille teettää kilven "platinium ass hole" sekä tietysti pinssejä samalla tekstillä... Hähää... Mä olisin kaikkien matkamotoristien idoli.

Back