• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä menee ohi pyöräilyn?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja acidman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensikesänä mikään ei mene mopoilun edelle
talktohand.gif
, tänä kesänä kulutin kauniit illat vielä treeneissä ,möks
mad.gif
Mut ensi kesä on sit pelkästään
062802moto_prv.gif

Onneksi illat jo rupee pimenemään,niin voi hyvällä omalla tunnolla mennä illalla harrastaa talvilajeja jo nyt
smile_org.gif

sanoi:
Golfin etuna se, että kun menee pelaamaan niin ei takuulla tule työasioita mietittyä, mopon selässä ne jostain vaan takavasemmalta onnistuvat hiipimään mieleen.

Mulla vaan ei tule duuniasiat mieleen, kun ajelen.
Mä alan kanssa golffaa heti, kun oma "staga" ei heilu tai osu liikkuvaan palloon...
biggrin.gif

nimim.kerran kokeilleena

Aika tiukille menee Han Moo Do. Vaikea sanoa kumpi parempi. Minulla kun noita harrastuksia muutenkin riittää. Valehtelematta ainakin 10 harrastusta.
cool.gif

Pyöräily
Moottoripyöräily
Rullaluistelu
Moottorikelkkailu
Han Moo Do
Soittaminen (muunkin kuin suun...)
033102beer_1_prv.gif

RC-lennokit
Hifi
Tietokoneet
Pelaaminen
Pienoismallit
Piirtäminen
jne.... Huh huh mikä lista ja vielä jatkuis, mutta pitää alkaa kattoo telkkaria.
crazy.gif

Kitara menee edelle. Ennemmin luovun pyörästä kuin kitarasta. Onneksi ei tarvi kuitenkaan tommosta valintaa tehdä. Vois hyvillä ajokeleillä viduttaa soitella vaan kämpillä metallicaa, ja vieläpä soittaa sitä väärin.
tounge.gif

1. Kelkkailu
2. Moottorilla kulkevien vekottimien kanssa näpräily
3. Moottoripyöräily
Sitten tulee nämä perinteisen urheilu yms.

MIKÄ on Han Moo Do??
Onk se hauskaa???

withstupid.gif
Taitaa olla jonkin sortin itsepuolustuslajike..

Itse kulutan lähes kaiken velvollisuuksilta (opinnot/työ) ja mopoilulta jäävän ajan jäähallilla valmentamassa ja pelaamassa ringetteä/jääkiekkoa. Joskus sateisina syys iltoina saatan kaivaa kitaran nurkasta ja ilahduttaa asuinkumppania kauniilla lauluäänelläni
biggrin.gif

sanoi:
Golfin etuna se, että kun menee pelaamaan niin ei takuulla tule työasioita mietittyä, mopon selässä ne jostain vaan takavasemmalta onnistuvat hiipimään mieleen.

Mulla vaan ei tule duuniasiat mieleen, kun ajelen.
Mä alan kanssa golffaa heti, kun oma "staga" ei heilu tai osu liikkuvaan palloon...
biggrin.gif

nimim.kerran kokeilleena
Perhe ensimmäisenä, sitten fuusiomusan soitto ja tennis ennen prätkää, vaikka se 10.000 km yleensä kaudessa kertyykin (nyt prätkän tripissä yli 9.000 km tälle kaudelle). Kokeilin minäkin kerran golfia tänä kesänä ja totesin, että se on citymaasturilla ajavien pelkurien laji.
wink.gif

Taitaa olla vetelehtiminen... ennen suunnistin aktiivisesti, nyt sekin on jäänyt. Metsässä kuljeskelu, mahd. marjastaen ja sienestäen on hemmetin mukavaa.
062802moto_prv.gif
sopivin annoksin on
biggrin.gif

Kyllä golf on pilannu monta hyvää mopo miestä ja varmasti myös toisin päin.
Pääasia kuitenkin on nauttia elämästä, kukin parhaaksi katsomallaan tavalla.
biggrin.gif

Back