• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä lelu MP:n lisäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä lelu MP:n lisäksi? - Muut moottorikulkineet?

• Moottorikelkka

Ääniä: 4 33,3%
  • Mönkijä

Ääniä: 5 41,7%
  • Minimoto

Ääniä: 0 0,0%
  • Minicrossi

• Harrasteauto (kilpuri tai museoauto tms.)

• Mopo/skootteri/mopoauto

Ääniä: 1 8,3%
  • Traktori

• Päältä ajettava ruohonleikkuri

• Sähköpyörätuoli

• Muu, mikä?

• Ääniä yhteensä
    12
Toisena on emännän dildo..........
062802jumpie_prv.gif
Tuleeko leikiteltyä vaimolta salaa+
lookaround_orig.gif

Moottorikelkka ja joku vanhahko avoauto ois unelmia, mutta taitaa hetken mennä ennen kuin on edes järkevää haaveilla
tounge.gif

Toisaalta en edes asu sellaisella alueella, jossa kelkalle olisi paljoa käyttöä...Hiton hauskaa sellasella ajo kyllä silti on

Haaveena oli moottorikelkka, että vois talvellakin leikkiä, sekä tietysti paikka pohjoisesta missä olisi tilaa (ja lunta)
buttrock.gif

Ketkä kahdeksan on ruksannu sähkörullatuolin, käsi pystyyn!  
biggrin.gif

Eipä löydy kun auto ja kaksi mopoa...  
033102ass_1_prv.gif

Ei nyt oikein tällä hetkellä talous anna periksi, mutta heti kun lakkaan köyhtymästä niin ostaa täräytän jonkun 250cc enskamopottimen...
smile_org.gif

Kyllähän se mieluisin prätkän jälkeen on se mun harrasteautoni Saab 96 2.0 V6 -73  
inlove.gif

Sais vaan kuntoon sen taas, niin pääsis ajelee...
smile_org.gif

saabi.jpg

Toisaalta joskus on kiva käydä kurvailemassa mun vanhalla moposkootterilla. Täydet prätkävarusteet ja mopo kulkee se 63km/h alamäkeen, pelottaa ihan sikana
biggrin.gif

Lähipiiristä löytyy kyllä sit vaikka mitä, kivoja nekin...
Nooh, mä tykkään kaikesta missä on moottori
biggrin.gif

Edit: kuva
iitu hei? olikohan se saab nyt kuitenkaan v6? voi tosin olla mutta ei ole alkuperäinen. itsellä ollut kolme saab sporttia vm 62 ja 63.
No eihän se alkuperäinen ole. Niissähän on käytetty Fordin V4:sia alunperin.

Mulla on ollu parit noita normi-V4 ja sitte toi yksi V6, jonka kasailuun olen itsekkin osallistunut. Rakennettiin kaksi noita V6:ia, broidilla oli toinen mutta se myi sen jo vuosia sitten
smile_org.gif
ihquuuu. mä ajelin kans joskus iskän 96 v4 superilla, myös 95 oli 2-tahtisena aikanaan. v6 mennee vissiin suht pienellä muokkuulla konehuoneeseen?

toimiiko tuossa v6 motin kanssa se mainio vapaakytkin?

Harrastusautoksi, lähinnä kevät ja syyskausille, olisi BMW 328i cabi v. -96. Moottori kunnossa, lähinnä kosmeettisia vikoja. Tällainen olis tähtäimessä joko keväälle tai syksylle kunhan vaan saisin sen noukittua kotiin.  
smile_org.gif

Back