Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aika arvokas vaan...plus napista pari kolme pykälää isommalle siinä se,eikä ketjujen voitelu muutenkaan ole riesa kun pyörässä tällainen laite PRO-OILER ja siinä 80w-90 vaihdelaatikko öljy.Suosittelen lämpimästi,on hieno ja toimiva laite![]()
Mut mites se menee......... Elämä ONaika arvokas vaan...
Paljonko lentää öljyä pyörän päälle ton kanssa?? Mulla on valkoinen pyörä ja ketjuöljyt näkyy heti jos ne vähänkin roiskiplus napista pari kolme pykälää isommalle siinä se,eikä ketjujen voitelu muutenkaan ole riesa kun pyörässä tällainen laite PRO-OILER ja siinä 80w-90 vaihdelaatikko öljy.
Täytyy sanoa että roiskeet on todella vähäisiä tai ei ollenkaan.Tuon laitehan toimiin todella tarkasti ja optimaalisesti riippuen miten paljon öljyä ketjulle haluaa.Kokeillut ole myös scottoileria joka on tähän verrattuna naurettava kapistus.Laite on tehty suurella tietämyksellä ajatuksella se on pitkän kehittelyn tulos.Kaikki maksaa ja mukavuus eniten,tikan heitto on halpa harrastus mutta siinä joutuu ruumiillisen rasitukseen ,niinkuin ketjujen rasvauksessakin perinteisin konstein.Minä kysyn että mikä ketjujen rasvaus,olen sen melkein jo unohtanut että pyörässäni on ketjut.Paljonko lentää öljyä pyörän päälle ton kanssa?? Mulla on valkoinen pyörä ja ketjuöljyt näkyy heti jos ne vähänkin roiskiplus napista pari kolme pykälää isommalle siinä se,eikä ketjujen voitelu muutenkaan ole riesa kun pyörässä tällainen laite PRO-OILER ja siinä 80w-90 vaihdelaatikko öljy.