Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TiuSo sanoi:Pöh, Sam Lowes klikkasi Mikan ulos...
TiuSo sanoi:Jaa, mun silmään näytti että Mika oli painanut ohi Samista siinä ja oli ulkopuolella --> siitä kilaus ja moro..
JMH sanoi:^
No eipä tuossakaan paljoa uutta. Yliajanut mokas, se on selvä. Pystyykö joku vahvistamaan tapahtuma(harha)kuvan, että Kallio veti mutkan leveeksi ennen osumaa?

W-P sanoi:Mika sanoi tuossa vaihtavansa tallia ensi kaudeksi
Pitkiss sanoi:Nyt tais riittää. Mika purki sopimuksen Italtransin kanssa ja ajaa viisi viimeistä kisaa Qatarilaisessa QMMF tallissa Anthony Westin tilalla.
scuuba sanoi:Sitä mä vaan ihmettelen, jos viimeset 6 kautta, tämä kausi mukaan lukien, tallikaveri on ollut samoilla vehkeillä ja samoilla insinööreillä aina Mikaa parempi. Niin onko vika tosiaankin Insinööreissä ja Vehkeissä?
Siinäpä se huippumiesten välinen ero tuleekin, kun katsotaan kuka huippumiehistä osaa muuttaa ajotyyliänsä siten että se sopii siihen kalustoon mikä alla sattuu olemaan. Ja jos kuski osaa muuttaa ajotyyliänsä, niin kokonaispaketti on aina nopeampi, kuin sellanen paketti jossa mopoa yritetään säätää kuskille sopivaksi.sami1024 sanoi:Eihän Kallio ainakaan itse hiljattaisessa haastattelussa sinänsä haukkunut kalustoa huonoksi, vaan että nykyinen runko, jousitus ja renkaat yhdistelmänä eivät vaan kertakaikkiaan toimi hänen ajotyylillään. Muistaakseni mainitsi, että ongelmat alkoivat kun sarja siirtyi nykyiseen rengastoimittajaansa (Dunlop?). Onhan noita esimerkkejä kaiketi motogp:nkin puolelta, kuinka huippumieskään ei menesty pyörällä jolla tallikaveri ajaa kovaa tulosta. Eli paketin ja miehen vaan on sovittava toisiinsa tai tulosta ei synny.
scuuba sanoi:Siinäpä se huippumiesten välinen ero tuleekin, kun katsotaan kuka huippumiehistä osaa muuttaa ajotyyliänsä siten että se sopii siihen kalustoon mikä alla sattuu olemaan. Ja jos kuski osaa muuttaa ajotyyliänsä, niin kokonaispaketti on aina nopeampi, kuin sellanen paketti jossa mopoa yritetään säätää kuskille sopivaksi.
Ei ole. Sä olet vaan kuvitellut jotain asioita omassa mielessäsi.Nitrous sanoi:Jopas sulla on mielipide mopon säätämisestä vaihtunu kun vertaa jonkun vuoden takaseen.