Voi olla, mutta Ducatin suurin etu muihin nähden tälläkin kaudella (ja erityisesti viime kaudella 2007) oli kehittynein luistonestojärjestelmä.Ducatista löytyy kyllä paukkua luisussa ajoon...
Näin siis mutuilen sohvanpohjalta sipsien keskeltä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla, mutta Ducatin suurin etu muihin nähden tälläkin kaudella (ja erityisesti viime kaudella 2007) oli kehittynein luistonestojärjestelmä.Ducatista löytyy kyllä paukkua luisussa ajoon...
Voi olla, mutta mistä sen tietää?Parempi pysyä puolikas luokassa, nimittäin jos havittelee maailmanmestaruutta. Pelkään pahoin ettei paukut riitä Motogp luokkaan.
Itse käsitin että kun Rossi tuli Yamahalle, pisti hän ensi töikseen rungon uusiks (reilusti löysemmäksi), sillä se oli lähes joustamaton?Voi olla, mutta mistä sen tietää?Parempi pysyä puolikas luokassa, nimittäin jos havittelee maailmanmestaruutta. Pelkään pahoin ettei paukut riitä Motogp luokkaan.
![]()
Välillä näkee väitteitä, että tärkeintä on olla nopeampi kuin tallikaveri. Että tuo olisi objektiivinen mittari.
Ongelmia on muutama:
- ensinnäkin vaikka kuski olisi nopeampi kuin tallikaverinsa, niin se kertoo vain nopeudesta suhteessa yhteen heppuun kuudesta miljardista.
- toisekseen, jos tallikaveri on esim. yksinkertainen maailmanmestari "LuistonEstoOnMinulleTärkein" Stoner, niin kummankohan kuskin palautetta talli kuuntelee herkemmällä korvalla pyörää säädettäessä?
- jos taas toinen kuski on Jumala (virallisissa papereissa Valentino Rossi), niin miten uusi kuski pääsee sisään talliin? Rossi on mukava heppu, ja ystävällinen ja avulias tiimitovereilleen, mutta säätää (ja on aina säätänyt) prätkänsä täysin kivikovaksi (asfalttijyrässäkin on enemmän jousitusta). Jos tuollaisella pyörällä Rossi voittaa maailmanmestaruuden, niin miten talli suhtautuu kakkoskuskin toiveisiin? Luultavasti aika nihkeästi...
Täytyy tuolta läppäriltä luntata (sinne lataan noi elektronisesti tilatut lehdet), mutta hatara mielikuvani oli/on, että Rossin ex-tallikaveri kovasti manaili aikaansa Rossin kanssa samassa tallissa, suurimpana ongelmana olleen juurikin tuo Rossin suosima kivikova alusta. Ja jos Rossi voittaa sillä alustalla, niin ketä kiinnostaa tiimitoverin mielipiteet?Itse käsitin että kun Rossi tuli Yamahalle, pisti hän ensi töikseen rungon uusiks (reilusti löysemmäksi), sillä se oli lähes joustamaton?
Mulla nää on aina noita +1.5 promillen juttuja, vaikken Esson baarissa istukaan...Toki itse olen uusi näissä piireissä, ja tämäkin saattaa olla jotain esson baari +1,5 promille juttuja.