protoni sanoi:Juuri näin. Ja täytyy tietenkin pitää mielessä ettei kahta ilman kolmatta!
tämähän oli osuva kommentti

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protoni sanoi:Juuri näin. Ja täytyy tietenkin pitää mielessä ettei kahta ilman kolmatta!

B12 sanoi:No pitkälle ei päästy. N 1500km ja hajosi vaihdelaatikko. Ihan soratiellä cruisailua ja kakkoselta kolmoselle vaihtaessa hirmuinen rämähdys ja kolmonen säksättää ja täristää. Eli rattaat taisivat mennä.
Eikun neuvottelemaan myyjäliikkeen kanssa mitä tehhään. Uskoisin että tämä kesä alkaa olla tässä.
Mäkine sanoi:Olen tässä keväästä asti itse himoinnut tälläistä 690 kotaria kakkospyöräksi. Toki SXV550 ja EXC300 on käyneet muutaman kerran mielessä, vaikka ihan eri luokan pelejä ovat monessakin mielessä.
Nyt olen tullut sellaiseen lopputulokseen, että omalla tulotasolla ei vaan yksinkertaisesti pysty hankkimaan 5-6 tonnin hintaista kakkospyörää. Opiskeluja on vielä ~2,5 vuotta edessä. Vaikka opiskelun ohella töitä tulee reippaasti tehtyä ja 4kk kesälomakin vedetään kahdessa työpaikassa, niin ei vaan riitä
Nykyistä ritsaa paremman autonkin hommaus on nyt ajankohtaista.
Onko kellään tällä puolella kokemuksia 350 Dr Suzukista? Laiskahan se on maantielle tai vähän isommalle hiekkatielle, mutta edullinen, halpa ylläpitää ja kestävä. Eikä ole kovin painavakaan.
Jotakin sorakelpoista olisi saatava, että pääsee isäukon kanssa ajalemaan tuonne päällystämättömille.